۷ سال پیش

مستمری بازنشستگان بیش از نرخ تورم افزایش می‌یابد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال ۹۵ مستمری بازنشستگان بیش از نرخ تورم افزایش می‌یابد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس، سید تقی نوربخش اظهار داشت:در سال ۹۵ حدود ۲۰ مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در سراسرکشور به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: حدود یک سوم خدمات درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود.
نوربخش یادآور شد: در سال ۹۴ پرداخت مستمری بازنشستگان به طور کامل انجام شد وخللی در پرداخت آن انجام نشده است.
مدیرعامل سازمان تأمین اتجتماعی بیان داشت:‌در بودجه سال ۹۵ سازمان تامین اجتماعی کمک هزینه مسکن وخواروبار و همچنین مشارکت در بیمه تکمیلی مستمری بگیران افزایش مناسبی داده شده است.
وی یادآور شد: در سال گذشته با توسعه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی، سه میلیون بار مراجعه به طور ماهانه به شعب این سازمان کاهش یافت.
نوربخش با اشاره به اینکه در سال ۹۵ افزایش مستمری بازنشستگان بالاتر از نرخ تورم انجام می‌شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته بدون اخذ منابع ۴۵۰۰ نفر از تاکسیرانان را بیمه کرد و این سازمان برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش نهایت تلاش خود را می‌کند.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتتماعی خبر داد: در سال ۹۵ بیمارستان‌های تامین اجتماعی ایلام واهواز افتتاح خواهد شد و عملیات اجرایی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در شهر‌های تبریز و شیراز آغاز می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=575049
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد