۷ سال پیش

مستمری بیمه بیکاری برای ۶۳۸ نفر در استان ایلام برقرار شد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، رفاه و تامین اجتماعی ایلام، گفت: سال گذشته مستمری بیمه بیکاری برای ۶۳۸ نفر در این استان برقرار شده است.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


علیرضا زرگوش، صبح امروز (۶ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: یک هزار و ۹۰۳ دادخواست سال گذشته در هیات های بدوی و تجدید نظر تشخیص و حل اختلاف کار و کارفرمایی این دستگاه اجرایی رسیدگی شد.
وی، افزود: زمان رسیدگی به شکایت های کارگران و کارفرمایان در هیات های بدوی و تجدیدنظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام را به ترتیب هشت و ۱۶ روز است که در این زمینه در جایگاه استان های نخست تا سوم کشور قرار داریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، تاکید کرد: وجود هیات های بدوی در همه شهرستان ها و فعالیت مراجع تجدید نظر در شش شهرستان استان باعث شده که زمان رسیدگی به دادخواست ها و شکایت ها بسیار پرشتاب باشد.
زرگوش، تصریح کرد: سال گذشته به دادخواست های ۶۳۸ نفر در استان که شرایط احراز استفاده از مستمری بیمه بیکاری داشتند، رسیدگی شد که با حکم مراجع ذیربط برای آنان بیمه بیکاری برقرار شد.
وی، افزود: در حوزه روابط کار نیز در سال ۹۴ به ۶۱۳ درخواست مشاغل سخت و زیان آور در کمیته های بدوی و تجدید نظر استان رسیدگی که برای آنها حکم صادر شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، خاطرنشان کرد: کارشناسان و بازرسان حوزه کار این دستگاه اجرایی سال گذشته به هدف اطمینان از رعایت قانون کار، ایمنی و بهداشت محیط کار از پنج هزار واحد تولیدی، صنعتی و کارگاه استان بازرسی کردند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584598
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد