۷ سال پیش

مشارکت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی هلال‌احمر در طرح نوروزی
اطلاعات بیشتر

مشارکت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی هلال‌احمر در طرح نوروزی

جهت مشاهده اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک کنید


معاون پشتیبانی هلال‌احمر با تأکید بر اینکه جلوی ورود نیروهای بدون مجوز به هلال‌احمر را گرفته‌ایم، گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی هلال احمر تاپایان سال جذب شده و در طرح نوروزی مشارکت خواهند داشت.
ابوالقاسم گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه در ساختار هلال‌احمر شرایطی درست شده است که خوشبختانه جلوی بسیاری از ریخت و پاش‌ها در این جمعیت گرفته شد، اظهار داشت: برای اولین بار در هلال‌احمر استخدام از طریق سنجش انجام گرفت و نگذاشتیم کسی در این زمینه لابی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه موضوع جذب کارکنان هلال‌احمر از طریق سنجش و آزمون در تاریخ این جمعیت بی‌سابقه بوده است، افزود: هر کسی که برای استخدام نامه زده بود بایگانی شد و فقط از طریق آزمون این مسأله را انجام می‌دهیم که این نیز از میان افرادی بوده که در هلال‌احمر فعالیت داشتند. به طور مثال اولویت را با امدادگر یا نجات‌گری قرار داده‌ایم که 15 سال سابقه همکاری با این جمعیت را داشته است.

معاون پشتیبانی هلال‌احمر با اشاره به اینکه هدف از برگزاری آزمون استخدامی هلال‌احمر ایجاد انگیزه در میان جوانان و خدمت به مردم است، افزود: طی یکی، دو سال گذشته صرفه‌جویی‌های زیادی در جمعیت هلال‌احمر انجام شده و این مسأله مورد تشویق مسئولین نیز بوده است.

گرجی تصریح کرد: حداقل صد میلیارد تومان از لحاظ نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری برای این جمعیت طی دو سال گذشته خرید کرده‌ایم و این افتخاری بوده که سیستم را بدون اینکه دولت پولی تزریق کند شارژ کرده‌ایم. همچنین با این شرایط قرارداد خرید بالگرد نوشته شده و پیگیری‌ها نیز انجام شده است.

وی تصریح کرد: ثبت قراردادها برای بیمه و ... به صورتی بوده که خوشبختانه رضایتمندی کارمندان را نسبت به گذشته به همراه داشته است و باعث شده کارمندان با انگیزه بیشتری کار کنند.

معاون پشتیبانی هلال‌احمر گفت: سختی کار در پایگاه‌ها و شعب هلال‌احمر را به صورتی در نظر گرفته که افراد برای فعالیت تشویق شوند؛ قبلاً 10 درصد کارکنان در پایگاه بودند ولی الان با برگزاری آزمون استخدامی جدید 90 درصد جذب‌شدگان به پایگاه‌ها می‌روند.

گرجی با تأکید بر اینکه جلوی ورود نیروهای بدون مجوز به هلال‌احمر را گرفته‌ایم، گفت: 750 نفر از طریق این آزمون جذب هلال‌احمر می‌شوند و این افراد پس از انجام مصاحبه جذب هلال‌احمر خواهند شد البته تعدادی از قبول شدگان در آزمون در بررسی مدارک آنها مشخص شد اسنادشان صحت نداشته و در نهایت منتخبین و پذیرفته‌شدگان پس از بررسی توانایی‌ها و انجام مصاحبه تلاش می‌شود تا پایان سال جذب هلال‌احمر شوند.

وی خاطرنشان کرد: از آخر سال جاری نیروهای جدید جذب هلال‌احمر شده تا بتوانند در طرح عید نوروز شرکت کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=715178
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد