۷ سال پیش

مشاغل خردنقش موثری در خوداتکایی مددجویان کمیته امداد دارد
اطلاعات بیشتر

 

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: مشاغل خرد و کسب و کار کوچک می تواند نقش موثری در خود اتکایی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد داشته باشد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


محمد حسین اصغریان افزود: با وجود بهبود فضای کسب و کار به طور مستمر در استان هنوز با سیل عظیم جمعیت بیکار مواجه هستیم که راه اندازی کسب و کارهای کوچک می تواند تاثیر بسزایی در اشتغالزایی استان داشته باشد.
وی تصریح کرد: بسیاری از این تولیدات همچون صنایع دستی نیاز کشور است که متاسفانه از بازارهای خارجی وارد کشور ما می شود.
وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد در اشتغالزایی و خود اتکایی خانواده ها اظهار کرد: کمیته امداد برای کاهش شکاف طبقاتی اجتماع اهتمام دارد که خوداتکایی سه هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد کار بسیار بزرگی در همین راستاست.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری بانکها برای تحقق این برنامه ها ی کمیته امداد اظهار کرد: براساس آماری که کمیته امداد منتشر کرده بازپرداخت در کمیته امداد از سایر بخش ها بهتر است؛ چرا که این افراد انسان های آبرومند و متعهدی هستند و خود را مکلف به پرداخت بدهی های شان می بینند.
اصغریان یادآورشد: دولت تدبیر و امید تلاشش اینست که از این بخش غافل نشود و استاندار گیلان بر تحقق وظایف این بخش تاکید دارد.
مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز در این مراسم گفت: ۴۰ درصد از طرح های اشتغالزایی گیلان مربوط به زنان و ۶۰ درصد مربوط به مردان بوده اند و ۳۸ درصد از این طرح ها شهری و ۶۲ درصد مربوط به روستاها ست.
علیرضا محمدی با بیان اینکه اولویت اشتغال با محوریت تولید به ویژه در روستاها است، افزود: ۱۸ بانک خصوصی و دولتی با کمیته امداد گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغازایی مددجویان همکاری داشتند.
وی تصریح کرد: تا پایان سال ۹۴، بالغ بر ۹۶ درصد از منابع بانکی جذب اعتبار داشتیم .
وی از بافت فرش با برند گیلان برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: ۹۶ نفر از بانوان در این جهت آموزش دیده اند که اکنون حدود ۲۱ نفر از آنان مشغول بافت فرش با برند استان گیلان هستند.
جشن خود اتکایی و توانمندی سه هزار و ۷۰۰ خانوار کمیته امداد گیلان با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور امروز ( پنجشنبه) در رشت برگزار شد.
برپایی نمایشگاه کارآفرینان برتر مددجویان کمیته امداد گیلان از برنامه های جنبی جشن خوداتکایی و توانمندی سه هزار و ۷۰۰ خانوار گیلانی بود.
حدود ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=662700
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد