۸ سال پیش

مشاغل خرد و خانگی حمایت می‌شوند

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توانمندسازی متقاضیان کار با ارائه اموزش‌های مناسب خبر داد و گفت: مشاغل خرد و خانگی حمایت می‌شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، سیدابوالحسن فیروزآبادی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشهر اظهار داشت: توسعه اشتغال به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های دولت است و در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توانمندسازی نیروهای جوان جویای کار، اضافه کرد: به منظور ایجاد اشتغال در بنگاه‌های خرد و کوچک دو هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت از اعتبارات صرفه‌جویی یارانه‌ها تخصیص می‌یابد.
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ایجاد ۴۰ هزار شغل جدید با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت، خاطرنشان کرد: برای ایجاد هر شغل، ۳۵ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.
وی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور ایجاد اشتغال از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند و نیاز است که دستگاه‌های مربوطه نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
فیروزآبادی با اشاره به مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و بانک‌ها برای آموزش و ارائه تسهیلات اشتغال، بیان کرد: توسعه طرح‌های اشتغالزایی از اولویت‌های مهم در دست اجرا است که تفاهم‌نامه‌هایی نیز در این زمینه امضا شده است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، اضافه کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در راستای رفع مشکل اشتغال تدوین شده است و تلاش ما ایجاد اشتغال پایدار و مولد و به ویژه حمایت از مشاغل خرد و خانگی است.
دبیر شورای عالی فضای مجازی در ادامه از راه‌اندازی مرکز «افتا» در استان بوشهر خبر داد و افزود: این مرکز در ارتقای سطح امنیتی حوزه فضای مجازی در استان بوشهر نقشی بسیار مهم خواهد داشت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581835
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد