۷ سال پیش

مشاغل مشمول دریافت تسهیلات اشتغال روستایی در استان مرکزی مشخص شود
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی گفت: فرمانداران مشاغل مشمول دریافت تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای شهرستان مربوط به خود را مشخص کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیامک سلیمانی ظهر امروز در جلسه تبیین طرح ارتقا تولید و توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی که در سالن جلسات حوزه معاونت عمرانی استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها اظهار داشت: کمیته راهبری اقتصاد روستایی و ارتقا تولید و توسعه اشتغال پایدار در دشت‌ها و مناطق روستایی زیرمجموعه‌ای از ستادی است که در تهران به منظور تحقق اهداف مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.
وی افزود: این کمیته با تاکید بر مشاغل خرد در مناطق محروم تشکیل شده و دستورالعمل آن تهیه شده است برنامه‌های ملی اقتصاد مقاومتی در آن تدوین شده و هدف به‌کارگیری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متنوع با تاکید بر ظرفیت‌های نسبی هر استان بوده که اصلی‌ترین اهداف آن افزایش نرخ مشارکت روستائیان، ایجاد اشتغال پایدار، اصلاح ساختار اقتصادی روستا است و همچنین اهداف خرد دیگر که بیان آنها در زمان جلسه نمی‌گنجد.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی تصریح کرد: جلساتی به منظور اجماع منابع مالی در سطح کشور برگزار شده و دستگاه‌ها موظفند در مقابل سهمی که باید از اعتبارات خودشان به منظور این طرح ارائه دهند عمل کنند، برای این طرح یک کمیته راهبری ملی و استانی و همین طور یک سامانه نظارت داریم.
سلیمانی بیان کرد: اولویت‌های سرمایه‌گذاری تبیین و به شهرستان‌ها ارائه شده که نیاز به بازنگری دارد و اقدامات مشخص شده و از هفته آینده جلسات راهبری را باید برگزار کنیم جلسات تا این مرحله کارشناسی بوده و طبق زمان‌بندی پیش می‌رویم.
وی ادامه داد: تسهیلاتی به منظور این طرح در اختیار خود کمیته بوده و امسال حداقل ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار بانک سینا و ۱۲۰ میلیارد ریال در اختیار صندوق توسعه قرار دارد و علاوه بر این موارد دستگاه‌ها نیز مبالغی را تقبل کرده‌اند که بسیج سازندگی خیلی خوب ورود کرده که قبل توجه است.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی عنوان کرد: طرح‌های تعاون روستایی و شیلات آماده هستند که پنجشنبه قطعی می‌شود، در رابطه با تسهیل هر جایی که اشکالی در فرایند مشاهده شد اعلام کنید.
سلیمانی افزود: فرد متقاضی ظرف یک ماه وقت دارد فرم مربوطه را پر کرده و پیگیری کند، استان مرکزی تنها استانی است که شناسنامه اقتصادی دارد، مهم صنایع تکمیلی هستند به مرغداری‌ها و موارد این چنینی که زیر ظرفیت کار می‌کنند اعتباری اختصاص نمی‌یابد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651116
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد