۷ سال پیش

مشکل جدی در زمینه حقوق کارگران در شهرستان جم نداریم
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار شهرستان جم گفت: در شهرستان جم با مشکل جدی در حوزه حقوق کارگران مواجه نبوده‌ایم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله نوروزی عصر دوشنبه در نشست با جمعی از کارگران شهرستان جم با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: روز جهانی کار و کارگر، روز معرفی و شناخت جایگاه واقعی کارگران در چرخه اقتصاد کشورها است.
وی به جایگاه والای کارگران در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: دین اسلام بیکاری را امری مذموم می داند و از کارگران به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد می کند.
نوروزی با بیان اینکه حقوق کارگران از دیون ممتازه در قانون است تاکید کرد: به حمدالله در شهرستان جم با مشکل جدی در حوزه حقوق کارگران مواجه نبوده‌ایم و تاخیر در پرداخت ها و یا برخی مشکلات با حساسیت ویژه در نشست‌های مستمر کارگری بررسی و حل شده است.
وی افزود: هر نوع اجحاف در حق کارگران با جدیت دنبال می‌شود و در موضوع پرداخت حقوق و مطالبات کارگران هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست.
نوروزی با اذعان به اینکه شرایط کنونی کارگران در حد مطلوب و آرمانی نیست گفت: همه باید در راستای بهبود معیشت و کیفیت خدمات به کارگران تلاش کنند تا رضایتمندی کارگران افزایش یابد.
فرماندار جم با تاکید بر اینکه تاخیر در پرداخت حقوق کارگران، معیشت کارگران و آرامش فردی و خانوادگی آنان را به مخاطره می اندازد تصریح کرد: همانگونه که مسئولان و متولیان کارگری نسبت به پرداخت یا عدم پرداخت حقوق خود حساس هستند باید نسبت به پرداخت حقوق کارگران حساسیت به خرج دهند.
وی امنیت شغلی کارگران را از موضوعات مهم در حوزه کارگری برشمرد و خاطر نشان کرد: کارگران باید با احساس رضایت و امنیت کامل به وظایف شغلی خود بپردازند و هر نوع ناامنی شغلی به کاهش راندمان کار منجر خواهد شد.
نوروزی اضافه کرد: کارفرمایان و پیمانکاران باید علاوه بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران، افزایش خدمات رفاهی فرهنگی به کارگران و خانواده های آنان را نیز مورد توجه قرار دهند.
در این نشست تعدادی از کارگران به بیان مطالب و نظرات خود در حوزه کارگری پرداختند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585013
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد