۷ سال پیش

مطالبات فرهنگیان بازنشسته پیش از موعد در زنجان پرداخت می شود
اطلاعات بیشتر

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مطالبات فرهنگیان بازنشسته پیش از موعد مناطق این استان پرداخت شده و فقط در سطح شهر زنجان باقی مانده که با برنامه ریزی های انجام شده در سطح وزارت آموزش و پرورش پرداخت می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


یعقوبعلی عبادی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مطالبات فرهنگیان مساله جدیدی نیست، با وجود اینکه سال ۹۴ تخصیص، نسبت به بودجه برای آموزش و پرورش ۱۱۰ درصد بود بودجه این دستگاه در سال گذشته بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد ریال شد.
وی اظهارکرد: به لحاظ افزایش و حجیم بودن بند ‘ واو ‘ حدود ۹۹ درصد از بودجه این دستگاه تعلیم و تربیت برای حقوق پرسنل هزینه می شود و در سایر موارد اعتباری برای پرداخت نمی ماند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: باوجود همکاری و همراهی این دستگاه با دولت و پیگیری شاید برای اولین بار تخصیص ۱۱۰ درصدی بوده است.
عبادی ادامه داد: به همین منظور مطالبات سال های ۹۴، ۹۳، ۹۲ و شاید از سال ۸۵ به بعد مطالبات دیون پرسنل فرهنگیان پیگیری می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به محدودیتی که در منابع مالی وجود دارد اولویت در پرداخت ها تعیین می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: روز شنبه دستمزد حق التدریس شش ماهه ‘ مهر تا اسفند’ شاغلان و آزاد سال تحصیلی گذشته با ۲۴ میلیارد ریال پرداخت شد.
عبادی افزود: در صدد هستیم هفته آینده در اولین فرصت هزینه برگزاری امتحانات نهایی اعم از حوزه، اجرا و تصحیح را پرداخت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: سایر مطالبات فرهنگیان مطابق با تامین منابع مالی پرداخت می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مهمترین مساله برای پایان دادن به مطالبات پرسنل در این دستگاه مدیریت بند واو است.
عبادی تاکید کرد: وقتی این بند مدیریت شود راهی نداریم جز اینکه پرسنل آموزش و پرورش را متناسب با شاخص ها و استانداردهای جهانی کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه در سطح کشور برای هر ۱۲ دانش آموز یک معلم وجود دارد، افزود: این میزان در استان زنجان ۱۱ به یک و نرم جهانی یک به ۱۴ و ۱۵ است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نیروی انسانی زیادی داریم که برخی از نیروها بر اساس رشته و متوازن جذب نشده اند، در برخی از رشته ها مازاد و در برخی دیگر نیز کمبود داریم.
عبادی تاکید کرد: اگر بخواهیم شعار سال مقام معظم رهبری را محقق کنیم باید مدیریت بهینه بر اوضاع داشته باشیم.
وی اظهارکرد: چاره ای جز مدیریت بر منابع انسانی وجود ندارد تا آن را متناسب با شاخص های جهانی کاهش دهیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به اینکه برخی از مطالبات پرسنل مربوط به پاداش بازنشستگان ۹۳ بود.
عبادی افزود: حدود ۲۰۰ میلیارد ریال سال ۹۳ به فرهنگیان عادی و پیش از موعد بدهی داشتیم که ۱۹ درصد این مبلغ پرداخت شده که در زمان حاضر ۱۶ میلیارد ریال از بابت پاداش بازنشستگان ۹۳ بدهی داریم.
وی بیشتر اعتبارات آموزش و پرورش را ملی دانست و یادآورشد: بخشی از درآمدهای اختصاصی داخل استان را که قانون اجازه می دهد و در حیطه هزینه های جاری تایید می شود می توانیم در استان مدیریت کنیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: درآمد استان در سال گذشته اعم از جاری، تملک دارایی حدود ۹۰ میلیارد ریال بود که با توجه به برنامه های معاونت های آموزشی در خصوص ارتقا کیفیت آموزشی هزینه کرده ایم.
عبادی خاطرنشان کرد: بقیه اعتبارات ملی و از طریق وزارتخانه پیگیری و با توجه به دریافت هایی که صورت می گیرد در استان ها توزیع می شود.
اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بیش از ۱۴ هزار پرسنل و ۱۷۴ هزار دانش آموز دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588040
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد