۷ سال پیش

معافیت پسران برگزیده از خدمت سربازی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 معاون سازمان سنجش کشور گفت: المپیاد بین المللی علمی دانشجویی کشور از امروز آغاز شده و روز پنج شنبه نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، احسان جمالی در گفت و گوی زنده تلویزیونی در رابطه با المپیاد بین المللی علمی دانشجویی گفت: بیست و یکمین المپیاد دانشجویی کشور در ۲۰ رشته طی روزهای ۳۰ و ۳۱ تیر ماه برگزار شد.
وی افزود: پذیرفته شدگان در سه رشته ریاضی، شیمی و آمار این المپیاد به المپیاد بین المللی دانشجویی کشور راه یافتند.
معاون سازمان سنجش کشور با اشاره به آغاز المپیاد های ریاضی، شیمی و آمار در کشور اظهارکرد: این المپیاد ها از امروز در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شده است.
جمالی با ارائه آماری از تعداد شرکت کنندگان داخلی و خارجی در المپیاد علمی رشته های ریاضی، شیمی و آمار خاطرنشان کرد: ۳۸ دانشجوی خارجی و ۱۳ دانشجوی ایرانی در این المپیاد شرکت داشته و طی دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: کار تصحیح اوراق طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه جاری انجام خواهد شد و اختتامیه این المپیاد روز ۵ شنبه برگزار می شود.
معاون سازمان سنجش کشور در خصوص جوایز در نظر گرفته شده برای دانشجویان داخلی برگزیده در این المپیاد اذعان کرد: دانشجویان برتر این المپیاد می توانند بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده ضمن اینکه عضو بنیاد ملی نخبگان نیز خواهند شد.
جمالی تاکید کرد: پسرانی که در این آزمون جزو نفرات برتر باشند نیز از خدمت سربازی معاف خواهند شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=646622
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد