۸ سال پیش

معلمهای پیش دبستانی تعیین تکلیف شوند

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

نماینده مردم کرمان و راور گفت: قانون تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی به صورت سلیقه ای در کرمان اجرا می شود و باید ساماندهی لازم در این خصوص انجام شود.پ

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم کرمان و راور؛ محمدرضا پورابراهیمی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه مردم ایران اسلامی می دانند حل مسائل اقتصادی امروز به عنوان اولویت اول نظام اجرایی کشور است، گفت: موضوع برنامه هسته ای که امروز در دستور کار اول کشور قرار دارد کاملا با مباحث اقتصادی در ارتباط است لذا سوال مردم این است که چه اقداماتی باید صورت گیرد تا مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دو دیدگاه در این خصوص بیان می شود، عنوان کرد: دیدگاه اول رفع تحریم ها برای حل مشکلات اقتصادی و دیدگاه دوم اصلاح ساختار اقتصادی از درون در اقتصاد ایران است؛ که این سوال قبلا در مرکز بررسی های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد و چند سال قبل که آقایان نوبخت، نیلی، ترکان و نعمت زاده بودند به این سوالات پاسخ دادند و بر اساس گزارش این مرکز، موضوع تحریم‌ها ۲۰ درصد از مشکلات اقتصادی را تشکیل داده و ۸۰ درصد آن مربوط به سوءمدیریت در اقتصاد کشور است.
وی افزود: حال چگونه است که امروز بر اساس اظهار نظر دولت همه چیز به تحریم ها گره خورده است و حتی تأخیر در تصویب برجام را با هزینه دلاری روزانه محاسبه می کنند؛ چرا به مردم آدرس غلط می دهید و چرا ناکارآمدی برخی وزرا و مدیران ارشد دولتی در موضوعات اقتصادی به حساب تحریم ها گذاشته می شود.
پورابراهیمی همچنین با طرح این سوال که ارتباط عدم اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که سالانه ۲۵ میلیارد دلار به اقتصاد کشور ضربه می زند به موضوع تحریم ها چیست، گفت: اتخاذ سیاست های ضد تورمی به جای سیاست های ضد رکودی که اکثر بنگاه های اقتصادی را به تعطیلی کشانده به تحریم ها چه ارتباطی دارد؛ عدم تأمینی مالی بنگاه های اقتصادی در کشور چه ارتباطی به تحریم ها دارد.
نایب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس با اشاره به گزارشی از بانک مرکزی در خصوص مجموع منابع سال گذشته به عنوان اعتبارات در کشور که رقمی بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان است، یادآور شد: از این رقم، پول تازه ای که به یک سرمایه گذاری جدید تبدیل شود بین ۲۰ تا ۲۵ درصد و ۷۵ درصد این منابع استمهال وام های قبلی است و امروز عدم تأمین نقدینگی برای بنگاه های کشور با سیاست های ضد تورمی و عدم اعمال سیاست های ضد رکودی این وضعیت را برای اقتصادی کشور به دنبال داشته است.
وی اضافه کرد: در بحث تورم از دولت تشکر می کنیم چرا که نرخ تورم در سال گذشته ۱۵.۶ درصد بود که قرار بود بر اساس آن کاهش نرخ سپرده ها را داشته باشیم اما از اردیبهشت ماه که کاهش ۲ درصدی در شورای پول و اعتبار را تصویب کردیم تا امروز به دلیل عدم نظارت بانک مرکزی بر مؤسسات غیرمجاز، شاهد عدم اجرای این مصوبه هستیم و کماکان نرخ تأمین مالی در اقتصاد در حول و حوش ۲۸ درصد سیر می کند که برای اقتصاد کشور سم مهلک است.
پورابراهیمی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته دولت که فرمودند دولت باید فرمانده اقتصادی داشته باشد، اذعان کرد: مفهوم این جمله این است که در حال حاضر فرمانده اقتصادی در دولت وجود ندارد و سیاست های ضد و نقیض اعضای کابینه در حوزه اقتصادی تأثیر گذاشته است چنانچه نگاه وزیر نفت برای تأمین خوراک پتروشیمی ها با نگاه وزیر اقتصاد، نگاه وزیر صنعت در بحث تأمین مالی با نگاه رئیس کل بانک مرکزی و اظهار نظر وزیر اقتصاد در خصوص ورود محصولات پتروشیمی به بورس و کالا با نگاه وزیر صنعت متفاوت است لذا با این شرایط ضد و نقیض نمی توان اقتصاد کشور را اداره کرد.
نماینده مردم کرمان در مجلس در ادامه با بیان اینکه ۱۸۰ هزار میلیارد تومان ارزش بازار سرمایه در کشور کاهش یافته است، گفت: شاخص از ۶۵ هزار واحد به ۶۰ هزار واحد رسیده که نیازمند اصلاح ساختار درونی است و کار به جایی رسیده است که ۴ وزیر دولت خود در خصوص سیاست های اقتصادی انتقاد می کنند، از طرفی وزارت رفاه اعلام می کند نه تنها شغل جدیدی ایجاد نشده و یک میلیون شغل نیز از دست رفته است از این رو به نظر می رسد رئیس جمهور باید ورود پیدا کند.
وی در ادامه در خصوص طرح برجام گفت: امروز برجام در مجلس تمام شد و اکنون مردم و نمایندگان منتظرند که بر اساس قول های نمایندگان آثار تصویب این طرح را در اقتصاد ایران ببینند از این رو ما تا پایان امسال گزارش هایی می گیریم و در طول ماه های ابتدایی سال آینده نیز اقداماتی خواهیم داشت.
پورابراهیمی در ادامه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم اجرای قانون تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی اظهار کرد: این قانون به صورت سلیقه ای در کرمان اجرا می شود در حالی که به این دلیل تصویب شد که حق افرادی که تلاش می کنند گرفته شود اما متأسفانه در کرمان و برخی استان ها اجرا نمی شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین در تذکری به وزیر رفاه بابت عدم پرداخت حقوق بازنشستگان، بیان داشت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تغییر کرد که چالش های جدیدی را در این زمینه ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: تذكر وزیر اقتصاد در خصوص خط اعتباری برای خرید محصولات پسته ماحصل زحمات کشاورزان هنوز در کرمان اجرایی نشده است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: نشست های سیاسی زودهنگام به روند انتخابات سالم ضربه می زند. وزیر کشور مراقب کسانی که در فتنه حضور داشتند باشد . رویکردانتخابات را به نباید شکلی رقم بخورد که امكان ورود فتنه گران به انتخابات وجود داشته باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=565977
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد