۸ سال پیش

منابع پرداخت مطالبات فرهنگیان مشخص شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

نمایندگان مجلس، دولت را مکلف به پرداخت ماهانه معادل یک درصد از یک دوازدهم اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی و سرمایه ای شرکت های دولتی برای پرداخت مطالبات فرهنگیان و ارتقاء‌ کیفیت مدارس کردند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 23 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی جزئیات لایحه بودجه 95 کل کشور با بند الحاقی 2 تبصره 9 این لایحه موافقت کردند.
در این بند الحاقی آمده است: به منظور ارتقای کیفیت مدارس و پرداخت مطالبات فرهنگیان به‌ویژه بازنشستگان، دولت مکلف است ماهیانه معادل یک درصد از یک دوازدهم اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای شرکتهای دولتی، بانکها و مؤسسات انتفاعی سوده وابسته به دولت مندرج در پیوست شماره 3 این قانون را کسر و در  جدول شماره 5 این قانون منظور کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=576149
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد