۷ سال پیش

مناقصه بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری نیمه دوم مرداد برگزار می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مناقصه تعیین شرکت بیمه گر بیمه تکمیلی درمانی ۹۶-۹۵ بازنشستگان مشترک این صندوق نیمه دوم مردادماه برگزار می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از صندوق بازنشستگی کشوری، عباس رشیدی افزود: با توجه به اتمام قرارداد فعلی بیمه تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری با شرکت بیمه‌گر، مناقصه برای تعیین شرکت بیمه‌گر جدید در کمتر از دو هفته آینده برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بازنشستگان هیچ گونه نگرانی در زمینه بیمه تکمیلی نداشته باشند، ادامه داد: بیمه تکمیلی تمام افراد تحت تکفل را شامل می‌شود.
رشیدی یادآور شد: در قرارداد سال قبل مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال برای بستری عمومی و فوق تخصصی هزینه می‌شد که امسال به ۱۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سهمیه سفرهای بازنشستگان خبر داد و گفت: سال گذشته ۹۰ هزار نفر سهمیه سفر برای استفاده بازنشستگان وجود داشت که امسال به ۱۵۰ هزار نفر افزایش یافت.
رشیدی اظهار کرد: مبلغ کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی نیز به سه میلیون ریال افزایش یافته است و بازنشستگان می‌توانند در سه مرحله از سهمیه این سفرها بهره‌مند شوند.
وی افزود: بازنشستگان کشوری می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام و از سهمیه سفرها استفاده کنند.
مشمولان بیمه تکمیلی درمان شامل تمام مستمری ‌بگیران و افراد تحت ‌تکفل آنهاست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=639347
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه