۷ سال پیش

مهم‌ترین مشکل کارگران امنیت شغلی ،قراردادهای سفیدامضاء و موقت است
اطلاعات بیشتر

 

رئیس کانون انجمن‌های کارگری استان مرکزی گفت: متاسفانه در حال حاضر مهم‌ترین مشکل کارگران امنیت شغلی آنها، بحث قراردادهای سفیدامضاء و قراردادهای موقت است، کارگر اگر امنیت شغلی داشته باشد و بداند که بعد از اعتراض از روند کاری به منظور احقاق حقش بیکار نمی‌شود، به زندان نمی‌رود و شلاق نمی‌خورد مسلمال در مطرح کردن مشکلات و ارائه راهکار برای آنها به منظور بهبود تولید تلاش می‌کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


علی غیاثی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به عدم دعوت از نمایندگان کارگران در جلسات اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل در تمام استان‌ها در جلساتی که به این منظور به‌صورت هفته‌ای برگزار می‌شوند نمایندگان کارگران به‌عنوان نمایندگان قشری که نقش مهمی در تولید دارند شرکت کرده و از نقطه‌ نظرات و راهکارهای آنها استفاده می‌شود ولی در استان مرکزی تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
وی افزود: این نمایندگان به‌عنوان نمایندگان قشری که در بهره‌وری تولید بسیار موثر هستند، می‌توانند در ارائه نقطه‌نظرات و راهکارهای سازنده موثر باشند که متاسفانه در استان مرکزی تاکنون از روسای کارگران برای شرکت در جلسات اقتصاد مقاومتی دعوت نشده و نظری از آنها خواسته نشده است.
رئیس کانون انجمن‌های کارگری استان مرکزی تصریح کرد: این درحالیست که استان مرکزی جزو استان‌های صاحب صنعت کشور به‌شمار می‌رود و چهارمین رتبه صنعتی را دارد، بنابراین انتظار ما این است که در بحث اقتصاد مقاومتی از نظرات این نمایندگان استفاده شود چرا که آنها می‌توانند به‌عنوان بازوان دولت با ارائه راهکار در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی موثر باشند.
غیاثی بیان داشت: بهره‌وری مهم‌ترین مسئله تولید در اقتصاد مقاومتی است و کارگران نقش موثری را در به بهره‌وری رساندن تولید ایفا می‌کنند که پیشنهادات و راهکارهای این قشر می‌تواند در راستای افزایش بهره‌وری مفید بوده و پویایی در تولید را به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر مهم‌ترین مشکل کارگران امنیت شغلی آنها، بحث قراردادهای سفیدامضاء و قراردادهای موقت است، کارگر اگر امنیت شغلی داشته باشد و بداند که بعد از اعتراض از روند کاری به منظور احقاق حقش بیکار نمی‌شود، به زندان نمی‌رود و شلاق نمی‌خورد مسلمال در مطرح کردن مشکلات و ارائه راهکار برای آنها به منظور بهبود تولید تلاش می‌کند.
رئیس کانون انجمن‌های کارگری استان مرکزی عنوان کرد: تقاضای ما از نمایندگان مجلس  در بحث اصلاح قانون کار این است که  از نظرات کارشناسی نمایندگان کارگری در سراسر کشور استفاده کنند و با گرفتن نقطه‌نظرات و راهکارهای آنها عمل کنند و قوانین کار را کارفرمایی نکنند.
غیاثی افزود: طوری که قانون تعریف شده، نه به نفع صرفا کارگر باشد و نه به ضرر آن چراکه کارگر، کارفرما و دولت 3 ضلع کنار هم هستند که هر کدام بدون وجود دیگری نمی‌تواند کاری انجام دهد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=643264
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد