۸ سال پیش

موافقت با دوهزار ۴۳۲ مورد بازنشستگي مشاغل سخت وزيان آور
اطلاعات بیشتر

 

مديركل تعاون كار ورفاه اجتماعي لرستان از موافقت با دو هزار و432 مورد در خواست بازنشستگي پيش از موعد مشاغل سخت وزيان آور درسال 94 استان خبرداد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ علي آشتاب اظهار داشت: درخواست هاي مشاغل سخت و زيان آور استان در 87 جلسه كميته بدوي و تجديد نظري كه در سال گذشته در استان بررسي و انجام مي شود.
وي بيان كرد: درسال گذشته سه هزار و75 مورد در خواست بازنشستگي پيش ازموعد در مشاغل سخت وزيان آور در لرستان انجام كه پس از بررسي در اين كميته هاي با اين تعداد از آنها موافقت شده است.
مديركل تعاون، كار ورفاه اجتماعي بيان كرد: بر اساس آئين نامه و دستور كارهاي، اجرايي مشاغل سخت و زيان آور در اين اداره كل، كميته هاي بدوي و تجديد نظر تعيين و اقدام به بررسي مشاغل سخت و زيان آور مي كند.
به گفته وي كارهاي سخت و زيان آور ،كارهايي است كه در آن ها عوامل فيزيكي ، شيميايي ، مكانيكي و بيولوژيكي محيط كار ، غير استاندارد بوده و در اثر اشتغال كارگر تنشي به مراتب بالاتر ازظرفيت هاي طبيعي (جسمي و رواني) در وي ايجاد مي گردد كه نتيجه آن بيماري شغلي و عوارض ناشي از آن مي باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581644
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد