۷ سال پیش

میزان افراد تحت پوشش بیمه بیکاری

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

افزایش 11 درصدی افراد تحت پوشش بیمه بیکاری

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر میزان افراد تحت پوشش بیمه بیکاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش یافته است.
افزایش 11 درصدی افراد تحت پوشش بیمه بیکاری/ شرایط کمک هزینه بارداری اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سیروس نصیری مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در خصوص حذف بیمه کارگران ساختمانی گفت: موضوعی به نام حذف بیمه نداریم و نمی دانم چرا هر چند ماه یکبار این موضوع مطرح می شود.در گذشته اعلام می شد بیمه هنرمندان ، بیمه ساختمانی و بیمه رانندگان تاکسی حذف شده است که تمامی این موارد دروغ بود و در سازمان تامین اجتماعی هیچ حذف بیمه ای نداریم.
وی در مورد نحوه پرداخت بیمه بیکاری گفت: به جز بازنشستگان، صاحبان مشاغل و اتباع خارجی بقیه گروهها بیمه بیکاری دریافت می کنند.در حال حاضر 199 هزار نفر تحت پوشش بیمه بیکاری هستند که نسبت به مدت مشابه متاسفانه 11 درصد افزایش نشان می دهد.
به گفته نصیری تأمین اجتماعی ماهانه 210 میلیارد تومان به بیمه بیکاری پرداخت می کند.
مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در خصوص کمک هزینه بارداری گفت: افرادی که قبل از بارداری 60 روز حق بیمه پرداخت کرده باشند، می توانند 6 ماه کمک هزینه بارداری دریافت کنند.
وی در مورد نحوه پرداخت این کمک هزینه گفت: بر اساس فرمول پیش بینی شده، میانگین 90 روز آخرین دریافت حقوق فرد حساب شده و دو سوم آن تا زمان اشتغال مجدد طی شش ماه پرداخت می شود.
نصیری با اشاره به اینکه دفترچه المثنی بیمه درکمترین زمان صادر می شود، افزود: اگر محل کار یا افرادی گم شدن دفترچه بیمه را استشهاد کنند و سازمان از مفقود شدن آن اطمینان پیدا کند، دفترچه المثنی در همان روز صادر و تحویل فرد می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=601582
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد