۷ سال پیش

نحوه درخواست معافيت پزشکی و کفالت مشمولان مقيم خارج از کشور
اطلاعات بیشتر

 

معاون مشمولان و امور معافيت های سازمان وظيفه عمومی ناجا نحوه درخواست معافيت پزشکی و کفالت مشمولان مقيم خارج از کشور را اعلام کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ نجف حمیدزاده  در خصوص نحوه درخواست معافیت ایرانیان مقیم خارج از کشور گفت: درخواست معافیت پزشکی و کفالت از نمایندگی های خارج از کشور فقط مربوط به مشمولانی می شود که متولد خارج از کشور بوده و در آنجا اقامت داشته و امکان تردد آنها به داخل کشور فراهم نیست.
وی افزود : مشمولان مقیم خارج از کشور با مراجعه به نمایندگی کنسولی ایران در کشور محل سکونت خود به یکی از نمایندگی های مجری معاینات پزشکی در شهرهای مونیخ ، دبی و پکن معرفی و درخواست آنان در شورای پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد.
معاون مشمولان و معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: دانشجویانی که با داشتن معافیت تحصیلی در حال تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور هستند از شمول این طرح خارج و حتما باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) در داخل کشور مراجعه کنند.
وی گفت: دانشجویانی که در خارج از ایران مشغول تحصیل هستند و می توانند به داخل کشور تردد نمایند الزاما باید در داخل کشور از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس +10) نسبت به درخواست خود اقدام کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=654281
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد