۷ سال پیش

نگرانی پرستاران از خروج پرستاری از شمول قانون مشاغل سخت
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

قائم مقام سازمان نظام پرستاری با انتقاد و نگرانی از طرح خروج پرستاران از شمول قانون مشاغل سخت و زیان آور گفت: مسئولان حوزه سلامت می خواهند پرستاران را از شمول این قانون خارج کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام پرستاران اینجا کلیک کنید


محمد شریفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در توضیح این خبر اظهار داشت: در حال حاضر طبق ماده 75 قانون تأمین اجتماعی، حرفه پرستاری مشمول مشاغل سخت و زیان آور است که مسئولان حوزه سلامت می خواهند پرستاران را از شمول این قانون خارج کنند.
قائم مقام سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه خروج پرستاری از شمول قانون مشاغل سخت خلاق قانون نظام پرستاری و ارتقا و بهره وری است، گفت: جامعه پرستاری با موضوع خروج پرستاران از شمول این قانون مخالف است و به طور جدی پیگیر این مساله هستیم تا در تعامل با مسئولان حوزه سلامت بتوانیم این موضوع را منتفی کنیم.
وی همچنین با گلایه از بی توجهی مسئولان به مطالبات و دستورالعمل های قانونی پرستاری گفت: عواقب اجرایی نشدن دستورالعمل های حوزه پرستاری نارضایتی پرستاران از عملکرد مسئولان است که این مساله در خدمت رسانی پرستاران نیز تأثیرگذار خواهد بود هر چند که پرستاران خط مقدم حوزه سلامت هستند بنابراین توجه به مطالبات قانونی آن ها نیز باید مد نظر قرار گیرد.
شریفی مقدم ضمن اعلام اینکه هنوز جایگاه پرستاری به شاخص خود نرسیده است، از شورای عالی بیمه درخواست کرد تا بعد از بررسی منابع مالی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری آن را به تصویب برساند تا پس از آن مورد تصویب دولت قرار گرفته و در ‌‌نهایت ابلاغ و اجرا شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=592968
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد