۷ سال پیش

نیاز به حداقل ۲۷۰۰ استخدام جدید در استان مشهد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه خراسان‌رضوی گفت: ۱۲۶ هزار کارمند در بخش دولتی خراسان رضوی اشتغال دارند.

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدام استانداری خراسان رضوی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس کوکب موسوی ظهر امروز در نشست خبری سازمان برنامه و بودجه خراسان‌رضوی اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اداری استان از 2 جهت شاخص‌های عمومی و شاخص‌های اختصاصی ارزیابی می‌شود. متوسط ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خراسان‌رضوی در سال گذشته 1638 امتیاز از 2000 بوده که رویکرد نظارت ارزیابی از حالت کنترلی به حالت ارشاد و راهنمایی تغییر کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه خراسان‌رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در منابع انسانی در خراسان‌رضوی بیان کرد: تهیه بانک اطلاعاتی از آمار و اطلاعات و ساختار دستگاه‌های اجرایی در حال تکمیل است و تاکنون 47 دستگاه به درخواست‌ها پاسخ داده و مشخص شده که  126 هزار کارکن در دستگاه‌های اجرایی دولتی فعالیت دارند که 77 درصد رسمی پیمانی، 64  درصد لیسانس و بالاتر و 51 درصد آنها مرد هستند، در رصدهای انجام گرفته مشخص شد که حدود 39 درصد پست‌ها بلاتصدی بوده و مابقی متصدی دارد.
موسوی ادامه داد: سال گذشته 712 مجوز استخدامی برای خراسان‌رضوی گرفته شد که 702 مورد مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران بوده و در 2 دستگاه بودجه ملی و 15 دستگاه بودجه استانی مشغول بوده که مراحل استخدام آنها بین 60 تا 70 نهایی شده است.
وی با اشاره به فاصله بین تعداد پست‌ها و نیروهای انسانی دولتی موجود در استان، بیان کرد: این فاصله ناشی از تعداد افرادی است که در قراردادهایی به جز رسمی و پیمانی مشغول فعالیت در ادارات دولتی هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه خراسان‌رضوی با بیان اینکه فرمت قرارداد کار معین در دست بررسی است، تصریح کرد: بنا بر اصلاح فرمت این قراردادها علاوه بر این متناسب سازی و ساماندهی نیروهای اداری در دستور کار قرار دارد.
موسوی با اشاره به نبود مجوز برای استخدام در 3 سال گذشته در خراسان‌رضوی بیان کرد: بنا به قانون هر دستگاهی می‌تواند یک سوم از خروجی‌ها را استخدام کرده که این تناسب در سال‌های گذشته رعایت نشده و به همین علت پیگیر استخدام جدید در استان هستیم. برای رفع‌کردن این فاصله درخواست حداقل 2700 و حداکثر 5000 استخدام جدید داریم و امیدواریم که بتوانیم مجوزهای مربوط به آن را اخذ کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656132
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد