• ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

نیاز دانشگاه فرهنگیان به ۲۶۰۰ استاد هیأت علمی

نیاز دانشگاه فرهنگیان به ۲۶۰۰ استاد هیأت علمی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نیاز دانشگاه فرهنگیان به 2600 استاد هیأت علمی

جهت ورود به صفحه اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید
جهت ورود به صفحه اخبار استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید


خبر 6 خرداد 96: دانشگاه فرهنگیان به 2600 استاد هیأت علمی نیاز دارد (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان، حقوق سالیانه مجموعه کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان را 167 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: متوسط حقوق دانشجومعلمان، 700 هزار تومان است.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی خاکی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان در برنامه پرسشگر اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان از یک سازمان مرکزی و 64 پردیس تشکیل می‌شود که در 31 استان و شهرستان‌های تهران به صورت تک‌جنسیتی فعالیت می‌کنند.
وی افزود: 34 واحد تابعه هم ذیل پردیس‌های استانی در حال فعالیت هستند که مجموعاً 98 واحد دانشگاه فرهنگیان در کشور وجود دارد.
خاکی ادامه داد: در پردیس‌های استانی حدود 2400 کارمند و استاد در حال فعالیت هستند که 1700 کارمند و 700 استاد هستند و در سازمان مرکزی که از 6 معاونت تشکیل شده است، حدود 315 نفر کارمند به کار مشغول هستند.
معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه به طور متوسط 10 هزار دانشجو در سال 95، جذب کردیم، گفت:‌ از این تعداد 46 درصد دختر و 54 درصد پسر هستند.
وی خاطرنشان کرد: استاندارد جهانی نسبت استاد به دانشجو یک به 18 باید باشد و نسبت کارکنان هم مثل اساتید است و ما در دانشگاه فرهنگیان پایین‌تر از استاندارد جهانی هستیم.
خاکی، حقوق سالیانه مجموعه کارکنان و اساتید دانشگاه فرهنگیان را 167 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این حقوق برای مجموعه 3415 نفری دانشگاه است.
معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان به زیرساخت‌های مختلفی حتی در حوزه قانونگذاری نیاز دارد؛ این دانشگاه نوپاست و سعی دارد تا دانشجو را برای بوم تربیت کند.
وی با بیان اینکه فضاهای مورد استفاده قدمت 60 تا 70 ساله دارند، خاطرنشان کرد: ما مشکل طراحی فضاها در این دانشگاه داریم زیرا طراحی‌ها برای مدارس بوده است و خوابگاه‌ها هم استاندارد خوابگاهی ندارند.
خاکی گفت: اگر بخواهیم مشکلات را حل کنیم، باید همه وزارتخانه‌ها بر روی دانشگاه فرهنگیان سرمایه‌گذاری کنند.
معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تعداد پایین اساتید فعال در دانشگاه، ابراز داشت: بنا بود اساتید تطبیق وضعیت پیدا کنند اما این مسأله دچار مشکلاتی شد ولی اکنون با تصمیم هیأت رئیسه بحث تطبیق وضعیت اساتید در حال حل شدن بوده و دستورالعملی آمده است اما جوابگوی همه اساتید ما نیست.
وی تصریح کرد: 44 جلسه تشکیل شد اما مطابق دستورالعمل جدید که دو ماه پیش از سوی وزارت علوم ابلاغ شد، تنها 50 درصد اساتید مشمول دستورالعمل هستند و برای تطبیق وضعیت 50 درصد باقی اساتید نیازمند کمک نهادهای دیگر هستیم.
خاکی با بیان اینکه ما نیاز به 2600 استاد هیأت علمی داریم و اکنون 700 نفر هیأت علمی وجود دارد، گفت: اگر همین تعداد استاد فعال را هم از دست بدهیم، دچار مشکل خواهیم شد.
معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان متوسط حقوق دانشجومعلمان را 700 هزار تومان اعلام کرد و گفت: برخی دانشجویان از غذا و خوابگاه استفاده نمی‌کنند اما نمی‌توانیم آنها را تفکیک کنیم و مبالغی که باید از حقوق آنها کسر شود، نادیده بگیریم.
وی افزود: 85 میلیارد درآمد دانشگاه از بخش درآمدهای اختصاصی است که جزء اعتبارات دانشگاه است و ما معتقدیم دانشگاه حتماً‌ باید شبانه‌روزی باشد زیرا بحث تربیتی و فوق‌برنامه در این دانشگاه بسیار مهم است.
خاکی اظهار داشت: کیفیت علمی دانشگاه رو به بهبود است اما امکانات و منابع مالی مناسب نیست، قوانین و مقررات در دانشگاه فرهنگیان باید متفاوت باشد.
معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه حاکمیتی است، خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌های تربیت معلم خارجی، 85 درصد منابع توسط دولت‌ها تأمین می‌شود و دانشگاه فرهنگیان هم به کمک‌های تمام نهادها نیاز دارد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=785189
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد