۸ سال پیش

هدف دولت ارتباط با نخبگان ایرانی خارج از کشور است
اطلاعات بیشتر

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: هدف دولت ارتباط با نخبگان ایرانی خارج از کشور است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و جزئیات استخدام نخبگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سورنا ستاری پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: اشتغال در کارخانه‌ها معنی نمی‌شود، بلکه در دانش و آگاهی است.

وی بیان داشت: 32 میلیون نفر جوان در کشور ما هستند و 5 میلیون نفر دانشجو در دانشگاه‌های مختلف کشور تحصیل می‌کنند و تعداد مهندسان فارغ‌التحصیل کشور ما معادل آمریکا است.

ستاری افزود: آینده استان کرمان دانشی است که ثروت از آن بیرون می‌آید و باید از فرصت‌های پیش رو نهایت استفاده را برای افزایش علم و دانش برد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به حضور پروفسرو مجید سمیعی جراح و متخصص مغز و اعصاب در این همایش گفت: از اهداف دولت این است که با نخبگان ایرانی خارج از کشور ارتباط داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مرکز علوم اعصاب کرمان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: اگر به سرمایه‌های انسانی اهمیت ندهیم در شرایط کنونی باقی می‌مانیم و هیچ توسعه‌ای نداریم.

ستاری خاطرنشان کرد: سرمایه‌های انسانی آینده کشور هستند و اگر تقویت شوند، می‌توانند بیش از نفت و معادن برای ما ثروت ایجاد کنند.

وی گفت: زمانی موفق هستیم که بالاترین تکنولوژی و دانش را در اختیار داشته باشیم، تمام شرکت‌های بزرگ دنیا از اول ثروتمند نبودند.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور ابراز داشت: با فرهنگ بچه پولداری و تکیه بر نفت نمی‌توان به جایی رسید و دانشجویان ما باید این تفکرات را تغییر دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=556405
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد