۷ سال پیش

هزینه اشتغالزایی در بنگاه های بزرگ ۱۰۰۰ برابر مشاغل خانگی است
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام هزینه ایجاد فرصت های شغلی در بنگاه های بزرگ را هزار برابر مشاغل خانگی عنوان کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


علیرضا زرگوش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل در توسعه اشتغال مشخص کردن میزان سرمایه گذاری برای ایجاد هر فصت شغلی است.
وی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته هزینه راه اندازی هر شغل در بنگاه های بزرگ ۲۰ میلیارد ریال، بنگاه های متوسط پنج میلیارد ریال، بنگاه های خرد یک میلیارد ریال و در مشاغل خانگی کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: با توجه به پیک جمعیتی در کشور و استان و سرمایه گذاری بسیار زیاد و زمان بر بودن فرآیند بهره برداری بنگاه های بزرگ، لزوم توجه به مشاغل خرد و خانگی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
زرگوش البته یکی از مهم ترین مشکلات واحدهای کوچک را پایدار نبودن آنها برشمرد و تاکید کرد: باید با نظارت مستمر بر این مراکز و رصد مشکلات آنها زمینه پایداری مشاغل خانگی را فراهم کرد.
وی مهمترین مشکلات واحدهای تولید کشور و استان را نقص در رقابت پذیری، مجهز نبودن به تجهیزات روز، هزینه بالای نیروی انسانی کمبود نقدینگی و پایین بودن بهره وری ذکر کرد و گفت: ضعف مدیریتی نیز از اصلی ترین موانع در توسعه واحدهای تولیدی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=635039
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد