۸ سال پیش

همسان سازی حقوق در برنامه ششم
No Image

همسان سازی حقوق در برنامه ششم

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در کافه خبر به سوالات بازنشستگان پاسخ داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


زهرا تالانی: بازنشستگان تامین اجتماعی بارها در مورد کمبود حقوق بازنشستگی، بیمه تکمیلی، وام و … مشکلاتی را دراین صفحه اعلام کرده بودند.از این رو علی اصغر بیات رئیس هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مهمان کافه خبر شد تا به سوالات آنها پاسخ دهد.
بیات گفت : نمایندگان مجلس قوانین حمایتی برای سازمان تصویب کردند که بار مالی فروانی دارد مثلا قوانینی تصویب شده که دولت نتوانسته سهم خود را پرداخت کند به طوریکه اکنون بدهی دولت به این سازمان اکنون ۱۱۰ هزار میلیارد تومان است .
او تاکید کرد: اگر این بدهی پرداخت شود سازمان بیشتر می تواند به بازنشستگان کمک کند از این رو دولت باید با پرداخت بدهی خود، به سازمان کمک کند.
او ادامه داد: در ساختار سازمان باید نماینده بازنشستگان هم در ارکان تصمیم گیری باشد اما هنوز قانون سال ۵۴ که بازنشسته چندانی نبود اصلاح نشده است.
او گفت: الان حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ نفر بازنشسته داریم که باید نماینده ای در سازمان داشته باشند و این نیاز به قانونگذاری دارد که نمایندگان مجلس دوره دهم آن را تصویب کنند.
بیات همچنین تاکید کرد: حقوق بازنشستگان هم بسیار کم است و باید چاره ای برای این مشکل اندیشیده شود چون الان بازنشستگان پدر بزرگ و مادربزرگ هستند و نیاز به کمک مالی بیشتری دارند.
در جدول زیر پاسخ علی اصغر بیات رئیس هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی آورده شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=560556
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد