۷ سال پیش

وام‌های ‌۲۰ میلیون تومانی اشتغالزایی به مددجویان‌کمیته امداد
اطلاعات بیشتر

 

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: میزان تسهیلات قرض‌الحسنه و وام‌های اشتغالزایی مددجویان در سال گذشته ۱۵ میلیون تومان بوده که امسال بر اساس تصویب شورای اشتغال به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، مهندس سید پرویز فتاح در حاشیه افتتاح نمایشگاه طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و اشتغال اجرا شده از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران که با حضور مدیرعامل بانک صادرات برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصلی و رویکرد اساسی کمیته امداد خودکفایی و خوداشتغالی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد است. وی ادامه داد: برداشت ما آن است که اکثر خانواده‌های تحت پوشش این نهاد می‌توانند بدون اتکاء به کمک مردم و یارانه‌ها روی پای خود بایستند، درآمدی پیدا کنند و از نظر اقتصادی مستقل شوند.
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در ادامه گفت: از سال ۹۴ طی تعاملی که با بانک‌ها داشتیم این رویکرد تقویت شد و با همت بانک صادرات ۱۶۰ میلیارد تومان به ۱۵ هزار خانواده تحت پوشش این نهاد تسهیلات ارائه شد.
فتاح در ادامه عنوان کرد: این تسهیلات از ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان بوده است که تحت عنوان وام‌های اشتغالزایی به صورت قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شد.
وی ادامه داد: در سال ۹۴، ۱۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد. رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در ادامه ضمن بیان آنکه همواره تعدادی از مددجویان تحت پوشش این نهاد از طریق خودکفایی و اشتغالزایی از تحت پوشش خارج می‌شوند، افزود: وظیفه کمیته امداد و بانک‌ها حمایت از نیازمندان است تا بتوانیم با اشتغالزایی برای این قشر زمینه خودکفایی آنان را ایجاد کنیم. فتاح در ادامه به جلسه دو هفته گذشته شورای اشتغال که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد اشاره کرد و گفت: در سال ۹۴، ۱۲۰ هزار اشتغالزایی سهم کمیته امداد بود که تمامی آن محقق شد و در جلسه دو هفته گذشته شورای اشتغال نیز تصویب شد که کمیته امداد در سال ۹۵، ۲۶۶هزار اشتغال همراه با همین تعداد تسهیلات را ایجاد کند که امیدواریم در این راه تمامی بانک‌ها نیز همراهی بیشتری با ما داشته باشند.
وی گفت: در سال جاری میزان مستمری مددجویان افزایش نمی‌یابد اما به طور کلی خدمات کمیته امداد به این قشر افزایش می‌یابد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) درخصوص بازپرداخت وام‌ها و تسهیلات مددجویی به بانک‌ها نیز اظهار داشت: وام‌ها و تسهیلاتی که به مددجویان پرداخت می‌شود را تضمین می‌کنیم و به عنوان کمیته امداد امام‌خمینی پشتوانه آنان هستیم. در ادامه این مراسم، اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک صادرات در جمع خبرنگاران، گفت: بانک صادرات طی پنج سال گذشته در قالب طرح‌های اشتغالزایی امداد ۷۱۰ میلیارد تومان تسهیلات را به مددجویان این نهاد پرداخت کرده است. وی ادامه داد: ۷۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد با استفاده از تسهیلات بانک صادرات از پوشش این نهاد خارج شده‌اند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596765
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد