۷ سال پیش

وجود ۵ هزار مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در استان مرکزی
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کل تأمین اجتماعی استان مرکزی از وجود ۵ هزار مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در این استان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، کیومرث طهماسبی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین تعامل را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد.
وی ادامه داد: در سنوات گذشته تأمین اجتماعی و وزارت کار با تنش‌ها و آسیب‌هایی روبه‌رو بود که به این موارد و مشکلات ارباب‌رجوع وارد می‌آمد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه با ایجاد تغییرات صورت گرفته در سطوح وزارت تعاون و دولت تدبیر و امید شرایطی به وجود آمد و روابط همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان‌آور و… گسترش پیدا کرد.
طهماسبی با بیان اینکه بهترین شاخصه رضایت، مردم و ارباب‌رجوع هستند، افزود: هدف دستگاه‌های اجرایی خدمت رسانی به مردم است، اگر چه ممکن است بر اساس سلایق شخصی و درک متقابل انتظاراتی به وجود آید.
وی بیان کرد: بالغ بر ۹۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی، ۶ هزار نفر مستمری‌بگیر و بالغ بر ۵ هزار نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در استان مرکزی وجود دارد.
نماینده کارفرمایان استان مرکزی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که نیازمند بهبود اقتصادی در همه بخش‌ها هستیم.
موسی بیات  با اشاره به اینکه در تأمین نیروی انسانی مورد نیاز کشور با مشکل مواجه هستیم، گفت:  اولویت امروز ما حفظ و توسعه بنگاه‌های اقتصادی است گفت: توسعه کارآفرینی و کارفرمایی و توجه به نیروی انسانی بدون توجه به بنگاه اقتصادی موفق نخواهد بود.
نماینده کارفرمایان استان مرکزی ادامه داد: حمایت از تولید داخلی با خلق برند‌ها و جلوگیری از واردات می‌تواند سهم زیادی در اشتغال ایجاد کند.
بیات نقش مؤسسات مالی را بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان کرد: مؤسسات مالی موتور رشد و توسعه هستند که با سیاست گذاری باید بیش از پیش از تولید داخل حمایت کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید با انجام کار تیمی به بهبود وضعیت اقتصادی کشور و به ویژه فضای کسب و کار کمک کرد.
مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز ایجاد فضای آرام و با نشاط در بین کارکنان، استفاده از نظر کارشناسان به منظور بهبود وضعیت کارگری و کارفرمایی را از مهم‌ترین اولویت‌های خود عنوان کرد.
محمدتقی آبایی هزاوه بکارگیری مدیریت مشارکتی را یکی از عناصر مهم در مدیریت جدید عنوان کرد و گفت: مخالف هرگونه تک محوری در عرصه مدیریت بوده و قائل به همکاری با مدیران ارشد استان هستم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=627378
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد