۷ سال پیش

ورود جوانان به اشتغال با اجرای طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان
اطلاعات بیشتر

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی، راه ورود جوانان به اشتغال باز می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


فرج الله عارفی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان فراهم کردن مسیرهای شغلی برای جوانانی است که از بیکاری رنج می برند. و امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم درصد بیکاران جامعه را کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای حمایت از جوانان است، تصریح کرد: در سالهای اخیر بحث نبود شغل به معضل و کابوس جدی برای جوانان تبدیل شد که از این پس با اجرای طرح ممنوعیت بکار گیری از بازنشستگان، جوانترها در نهاد های مختلف جایگزین بازنشستگان می شوند.
عارفی با اشاره به اینکه تنها راه نجات جوانان از معضل بیکاری ایجاد اشتغال است، گفت: اجرای طرح ممنوعیت بکار گیری از بازنشستگان، کمک شایانی را در حل مشکل بیکاری خواهد کرد چرا که با خالی شدن تمامی دستگاه ها از افراد بازنشسته، دستگاه های مختلف، به تعداد قابل توجهی از نیرو برای جذب نیازمند می شوند.
گفتنی است، که فرزندان شهدا ، جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، نیروهای مسلح ، وزارت اطلاعات و دارندگان اجازات خاصه ناشی از اصل ۱۱۰ قانون اساسی مشمول طرح ممنوعیت بکارگیری نمی شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596152
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد