۷ سال پیش

ورود ۵۰۰ نیروی معلم جدید در آموزش‌وپرورش خراسان شمالی
اطلاعات بیشتر

 

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی گفت: ۵۰۰ نفر نیروی معلم جدید وارد طی سال تحصیلی جدید وارد آموزش‌وپرورش استان می‌شوند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


قنبر علی خوش آیینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: ۵۵ نفر از این تعداد سرباز معلم هستند که عمدتاً در شهرستان راز و جرگلان و در نقاط دوردست به کار گرفته می‌شوند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی افزود: ۱۰۰ نفر نیز از پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی پارسال هستند که از در سال تحصیلی جدید وارد عرصه تدریس می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: ۳۶۵ نفر از معلمان نیز از دانش‌آموختگان تربیت‌معلم نیز امسال وارد کلاس‌های درس می‌شوند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی درباره نقل‌وانتقال معلمان گفت: سنوات معلمان برای موافقت درخواست انتقال به‌طور میانگین ۱۰ سال کاهش‌یافته است و طبق برنامه با نقل‌وانتقال ۵۰۰ معلم در استان موافقت می‌شود.
خوش آیینه تصریح کرد: البته ۱۲۰۰ معلم درخواست نقل و انتقال در شهرهای مختلف را داده بودند که صرفاً با ۵۰۰ درخواست موافقت می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=644660
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد