۷ سال پیش

ورود ۱۸ هزار نیروی جدید به آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده
اطلاعات بیشتر

ورود 18 هزار نیروی جدید به آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم هایی که امسال جذب آموزش و پرورش می شوند شامل 13 هزار دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان و پنج هزار معلم تازه استخدام هستند.
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی زرافشان در نشست مشترک روسا، معاونان مناطق آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار كرد: عمده نیروهای دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در دوره ابتدایی است و از پنج هزار جذبی جدید یک هزار و 800 نفر استادکار به نیروهای هنرستان اضافه می شوند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: در جدول مصوب کتاب های درسی دانش آموزان، سری مجموعه درسی جدید با عنوان های انسان و سلامت، انسان با محیط زیست، کارآفرین و سواد رسانه ای گنجانده شده است.
زرافشان تصریح کرد: براساس این مصوبه دانش آموزان ابتدا از پایه نهم مستقیم وارد رشته و شاخه خود را انتخاب می‌کنند. براین اساس هدایت تحصیلی از دوره دوم متوسطه به دوره اول متوسطه منتقل می‌شود.
وی با اشاره به شمار دانش‌آموزان در قانون برنامه ششم توسعه گفت: براساس این قانون به منظور توازن در رشته‌های تحصیلی و تامین نیروی انسانی متناسب با نیازها و امکانات کشور، تعداد دانش آموزان در شاخه فنی وحرفه‌ای و کاردانش باید به 48.26 درصد و دانش‌آموزان شاخه نظری نیاز است که به 51.74 درصد تغییر کند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در برنامه توسعه ششم در سه سال نخست آن 350 هزار نفر با افزایش یک پایه به شاخه آموزشی فنی‌وحرفه‌ای اضافه می‌شود.
وی، در ادامه شیوه جدید فروش کتاب های درسی در سال تحصیلی جدید را یادآور شد و گفت: امسال به عنوان تجربه جدید که در استان تهران کسب شده، فروش کتاب های درسی به شکل الکترونیکی انجام می شود و توزیع آن نیز از دهم شهریور ماه کلید می خورد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=601544
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد