۷ سال پیش

وزارت آموزش‌وپرورش از سال ۱۳۹۱، نزدیک به ۵۸ هزار نفر جذب کرده است
اطلاعات بیشتر

 

وزارت آموزش‌وپرورش از سال ۱۳۹۱، نزدیک به ۵۸هزار نفر با کنکور سراسری و از طریق دانشگاه فرهنگیان و در سال ۱۳۹۴، تعداد ۵هزار نفر از طریق انتشار جذب کرده است.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به مطلبی تحت عنوان «وزارت آموزش و پرورش فربه شده است/ جذب معلم تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد» توضیحاتی به این خبرگزاری ارسال کرده است.
در این جوابیه که طبق قانون مطبوعات و رسانه ها درج می شود، آمده است:
مدیرعامل محترم خبرگزاری خانه ملت
با سلام و احترام
عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ ۲۹/۲/۹۵ با عنوان «وزارت آموزش و پرورش فربه شده است/ جذب معلم تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد» عین جوابیه اداره کل امور اداری و تشکیلات این وزارتخانه را به اطلاع می‌رساند: از سال ۱۳۹۱ تاکنون با مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، نزدیک به ۵۸۰۰۰ نفر (پنجاه و هشت هزار نفر) با کنکور سراسری و از طریق دانشگاه فرهنگیان در این وزارتخانه جذب و بکارگیری شده‌اند، از طرفی در سال ۱۳۹۴ براساس مجوز شماره ۱۳۵۳۲ مورخ ۷/۲/۱۳۹۴ سازمان مذکور، تعداد ۵۰۰۰ (پنج هزار) نفر از طریق انتشار آگاهی و با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوط به صورت آزاد در آموزش و پرورش جذب گردیده‌اند که اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی یک ساله مهارت‌های تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان می‌باشند.
خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در آن رسانه اقدام لازم صورت گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=602776
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد