۸ سال پیش

وزیر دستور داد؛ بهداشت و درمان نفت خودداری کرد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، سرانجام پس از دو سال بلاتکلیفی قطار واژگون شده بزرگترین آزمون استخدامی کشور با موافقت های صورت گرفته در آذر ماه سال 93 به ریل بازگردانده شد تا بدین ترتیب پرونده پر مناقشه ترین آزمون استخدامی کشور یک بار برای همیشه بسته شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و استخدام شرکت نفت اینجا کلیک کنید


توافق حاصله مطلقا نتیجه تعامل سازنده بین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، وزیر نفت و معاونت راهبردی ریاست جمهوری بوده و نمونه ای کوچک ازاوج عقلانیت و منطق گرایی حاکم بر نظام مقدس اسلامی می باشد.

وزارت نفت در اردیبهشت سال 92 پس جایابی و نیاز سنجی دقیق و بررسی بالانس نیروی انسانی در شرکت ‌های تابعه ، از طریق آزمونی جامع با بیش از 120 هزار شرکت کننده اقدام به جذب نیرو نموده و در همین راستا مدیر وقت منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خبر جذب قطعی 109 نفر از پذیرفته شدگان آزمون مذکور در سازمان بهداشت درمان را رسما اعلام کردند. (منبع: خبرگزاری شانا - شنبه 27 مهر 1392)

اما در اقدامی شگفت انگیز و علی رغم توافق صورت گرفته بین نمایندگان مجلس و وزیر نفت بر جذب یکساله پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت و تاکید صریح زنگنه بر این امر مهم، مسئولین منابع انسانی بهداشت و درمان ضمن نادیده گرفتن تصمیمات وزیر از جذب پذیرفته شدگان این مراکز خودداری کرده و خود را متعهد به جذب آنها نمی دانند. در این راستا با وجود گذشت نزدیک به هشت ماه از دستور زنگنه هیچگونه تماسی برای شروع تشریفات استخدام یا پذیرفته شدگان سازمان بهداشت و درمان گرفته نشده است و پس از مراجعات حضوری پذیرفته شدگان با پاسخ هایی مبنی بر عدم جذب قطعی خود مواجه شده اند. مشکل کجاست؟

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=557617
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه