۸ سال پیش

دولت تدابیر ویژه‌ای برای ایجاد اشتغال در روستاها دارد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تدابیر ویژه دولت برای فراهم کردن فرصت‌های شغلی در روستاها خبرداد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا از یاسوج،"مجید محنایی"در سفر یک‌روزه مشاور معاونت توسعه روستائیان و عشایر نهاد ریاست جمهوری، کارشناسان و مدیرکل امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد به روستای " دم دره چرام" گفت: دولت برای برون رفت از بیکاری در حوزه های مختلف برنامه ها و تدابیر ویژه ای در دستورکار دارد.
وی با تشریح برنامه‌های پیشرو دولت یازدهم در امر اشتغال، اظهارداشت: با اجرایی شدن این برنامه‌ها شاهد کاهش نرخ بیکاری در مناطق مختلف خواهیم بود.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این استان نیز این برنامه ها اجرایی خواهد شد و بطور حتم شاهد ایجاد فرصت های متعدد اشتغال خواهیم بود.
محنایی با بیان اینکه دکتر خادمی نگاه ویژه‌ای به بحث اشتغال در تمامی حوزه‌ها بویژه اشتغال در روستاها دارد، یادآور شد: حضور مسئولان کشوری و استانی در روستای " دم دره چرام " نشان از توجه دولت تدبیر و امید بویژه دکتر خادمی استاندار استان به تمامی روستاها از جمله این روستا دارد.
وی گفت: روستای " دم دره چرام " باتوجه به موقعیت و بسترهای خاص آن شرایط ویژه ای دارد و این روستا بعنوان " پایلوت " صنایع دستی بانوان در کهگیلویه و بویراحمد مدنظر است.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ بعد از روستای " دم دره " در شهرستان چرام ، طرح راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها نیز در سایر روستاهای این استان اجرایی خواهد شد.
محنایی تاکید کرد که سیاست دولتمردان تدبیر و امید فراهم‌کردن بسترهای متعدد اشتغال‌زایی در تمامی روستاها است.
به گزارش ایلنا از یاسوج، دکتر فاطمه اشرفی مشاور معاونت توسعه روستائیان و عشایر نهاد ریاست جمهوری، دکتر الیاسی کارشناس این معاونت، مهندس مجید محنایی معاون توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و خانم رحمانپور مدیرکل امور بانوان این استانداری سفر یکروزه ای به روستای دم دره چرام داشتند و در جمع بسیار صمیمی روستانشنیان حاضر شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555584
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد