• ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
  • 1k نظر «نمایش»

پاسخگویی وزیر آموزش‌وپرورش درخصوص بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی۹۵

پاسخگویی وزیر آموزش‌وپرورش درخصوص بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی۹۵

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پاسخگویی وزیر آموزش‌وپرورش درخصوص بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی۹۵

جهت ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 23 خرداد 96: پاسخگویی وزیر آموزش‌وپرورش درخصوص بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی۹۵ (منلع: خبرگزاری خانه ملت)

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال۹۵ وزارت آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف این افراد تا مهر۹۶ شد.
جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 95 وزارت آموزش و پرورش گفت: این افراد باید تا مهر ماه 96 تعیین تکلیف شوند؛ حتی اگر لازم به برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی و آموزشی است باید از فرصت تابستان برای این امر استفاده شود یعنی یک دوره سه ماهه فشرده برای آنها برگزار شود و در صورت نیاز می‌توان از دوره‌های ضمن خدمت بهره گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از دریافت وجه برای برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی از پذیرفته‌شدگان افزود: اخذ پول از پذیرفته‌شدگان وجاهت قانونی ندارد زیرا زمانی که افرادی در آزمون سازمان و دستگاهی قبول می‌شود، برگزاری دوره‌ها بر عهده سازمان مربوطه است زیرا این دوره‌ها برای ارتقای سازمان است و داوطلب سودی نمی‌برد.

وی ادامه داد: رسم بر این بوده که سازمان مربوطه دوره‌ها را به صورت رایگان برگزار کند زیرا دانشگاه فرهنگیان به عنوان متولی برگزارکننده این دوره‌ها وابسته به آموزش و پرورش است.

کوچکی‌نژاد همچنین بر لزوم صدور احکام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 95 وزارت آموزش و پرورش تا قبل از برگزاری دوره‌ها تاکید کرد و گفت: در مورد پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 95 وزارت آموزش و پرورش، مسئولان اظهار کرده‌اند به این افراد تا پایان دوره‌های آموزشی حکمی داده نخواهد شد که این امر خلاف قانون است زیرا مثلا اگر در حین همین آموزش‌ها برای فردی مساله‌ای پیش آید، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه در این مورد به وزیر تذکر داده خواهد شد، تصریح کرد: آموزش و پرورش در این مقوله خلاف داشته است؛ لذا باید طی مراحل تسریع و این افراد تعیین تکلیف شوند چراکه در غیر این صورت در مهرماه در تقسیم معلم بین مدارس دچار مشکل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علیرغم اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 95 وزارت آموزش و پرورش، طولانی شدن روند گزینش باعث شده است جمعیتی حدود 10 هزار نفر بلاتکلیف باشند و علیرغم آنکه در دفترچه آزمون مقرر شده بود احکام کارگزینی این افراد از 1/7/1396 صادر شود، تاکنون اقدامی از سوی وزارت آموزش و پرورش صورت نگرفته است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=794499
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k