۸ سال پیش

پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه فرهنگیان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خوزستان : دانشگاه فرهنگیان فرصتی را برای فرهنگیان و دانشجو معلمان فراهم آورده تا با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بپردازند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


محمد رضاپور در گفت وگو با خبرنگار پانا خوزستان گفت: فرصتی خاص برای فرهنگیان و دانشجو معلمان دارای مدرک کارشناسی در دانشگاه فرهنگیان فراهم آمده تا با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و انتخاب گزینه دانشگاه فرهنگیان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بپردازند.
رضاپور ضمن بیان شرایط پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه اذعان داشت: دانشجومعلمان 3 سال پس از پایان دوره کارشناسی خود مجاز به شرکت در این آزمون هستند اما هیچ گونه منعی برای شرکت سایر فرهنگیان در این آزمون وجود ندارد کما اینکه دانشجومعلمان بلافاصله پس از اخذ مدرک کارشناسی می توانند در آزمون ارشد سایر دانشگاه ها شرکت و ادامه تحصیل دهند.
پذیرش دانشجوی ارشد در 13 رشته و 5 مرکز دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور
وی به رشته محل های کارشناسی ارشددانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود:در حال حاضر در تعدادی از پردیس های دانشگاه فرهنگیان ازجمله تهران، اصفهان، مشهد،شیراز و شهرکرد پذیرش کارشناسی ارشد انجام می گیرد؛ این مراکز در 13 رشته شامل: آموزش زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، تربیت بدنی، امور تربیتی، علوم تربیتی گرایش مشاوره و روانشناسی، علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی، برنامه ریزی درسی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش ریاضی، آموزش فیزیک، آموزش زیست شناسی،آموزش شیمی و مدیریت آموزشی دانشجو می پذیرند.
سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خوزستان از عدم پذیرش دانشجوی ارشد در پردیس های خوزستان اظهار نارضایتی کرد و افزود: با وجود فضای مناسب در استان و اتخاذ تدابیر لازم جهت تأسیس رشته های ارشد در شهر های اهواز، دزفول و بهبهان متأسفانه علی رغم در خواست استان در سال های تحصیلی 93-94 و متعاقب آن سال جاری 94- 95 به دلیل کمبود اعضای هیئت علمی استان با این درخواست ها موافقت نشده و امید داریم در سال 96 با جذب هیئت علمی تمام وقت (استادیار) مجوز جذب دانشجو ارشد در پردیس های استان را کسب نماییم.
سرپرست پردیس رسول اکرم(ص) اهواز همچنین تصریح نمود: خوزستان دیگر شرایط تأسیس رشته های ارشد را از جمله داشتن گروه های درسی الهیات و مشاوره و دانشجوی کارشناسی با بالاترین آمار در سطح کشور دارد که با صدور مجوز از مرکز در 4 رشته : زبان وادبیات عرب، مشاوره ، علوم تربیتی گرایش دبستان و پیش دبستانی و علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی را بیدرنگ به پذیرش دانشجو اقدام خواهد کرد.
خوزستان در انتظار جذب هیئت علمی
دکتر رضاپور نحوه جذب هیئت علمی را منحصرا از طریق سازمان مرکزی وزارت علوم عنوان نمود واظهار داشت: تحت هیچ شرایطی کمتر از دکترا از این طریق جذب نمی شود که اخیرا 50 مورد جذب نیروی جدید هیئت علمی داشته ایم که یک مورد آن به رشته علوم تربیتی استان خوزستان تعلق دارد.
این مسئول فرهنگی استان ضمن قدر دانی از همکاری و مساعدت مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش خوزستان، صدا و سیمای استان، سازمان دانش آموزی خوزستان و شهرداری منطقه 8 اهواز، از مسئولین ارشد استانی خصوصا مجمع نمایندگان خوزستان درخواست نمود به دانشگاه فرهنگیان و پردیس های استانی نگاه ویژه ای داشته باشند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=562700
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد