۸ سال پیش

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت جذب می‌شوند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: تشکیل وزارت انرژی هم‌اکنون به صورت ایده در دولت مطرح شده ولی امکان شکل‌گیری این وزارتخانه امکانپذیر نیست.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و استخدام شرکت نفت اینجا کلیک کنید


علی مروی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تشکلیل وازتخانه انرژی اظهار داشت: این موضوع هم‌اکنون به صورت ایده دولت در دولت مطرح شده به طوری که ادغام وزارت نیرو و نفت و تشکیل وزارت انرژی در دولت قبل مطرح بود ولی تصویب نشد و فعلا این طرح به عنوان ایده مطرح است.
وی با بیان اینکه در دولت قبل که میرکاظمی وزیر نفت بود ادغام این دو وزارتخانه مطرح شده بود افزود: آن زمان احمدی نژاد نامه ای نوشت که ادغام این دو وزارتخانه صورت بگیرد اما به تصویب نرسید.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز با تاکید براینکه ادغام صنعت و معدن و تجارت نیز اشتباه بود گفت: بجای ادغام این وزراتخانه‌ها باید به بخش خصوص واگذار کرد.
نماینده مردم مشهد در خصوص انحلال بنیاد مسکن نیز خاطرنشان کرد: انحلال بنیاد مسکن نیز به صورت ایده است که باید لایحه شود و به مجلس بیاید تا مورد بررسی قرار گیرد ادغام دو وزارتخانه نیرو و نفت جای بحث دارد وزارت نیرو بسیاری از وظایف در اختیارش است که باید این مسئولیت ها واگذار شود.
مروی در خصوص تعلل وزارت نفت برای استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این وزارتخانه، گفت: وزارت نفت به خصوص زنگنه وزیر نفت، معتقد است ما نیروی مازاد داریم و مجلس می گوید این تعداد در مجموعه وزارت نفت عددی به حساب نمی آید.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: وزیر نفت به دنبال راهکاری برای حل این مشکل است چرا که قانون مشخص کرده برای استخدام نیروهای جدید باید مجوز داشته باشند و وزیر به دنبال گرفتن مجوزهای لازم و حل مشکل معترضان است.
وی افزود: جذب نیرو هم‌اکنون به تدریج در وزارت نفت انجام‌ می‌شود بنابراین کسانی که معترض هستند می‌توانند مشکلات خود را به کمیسیون انرژی مجلس ارائه و در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
مروی در ادامه با اشاره به دیپلماسی ضعیف دولت در ایجاد کاهش قیمت نفت گفت: دیپلماسی قطعا موثر است و وزارت خارجه در رابطه با نفت باید جدی تر باشد، اگر دیپلماسی قوی باشد در افزایش قیمت نفت اثر دارد و اگر ضعیف باشد به کاهش قیمت نفت می انجامد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=556438
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه