۷ سال پیش

پرداخت بیش از۳.۵ میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امدادنهاوند
اطلاعات بیشتر

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند گفت: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد نهاوند پرداخت شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


علی کاویانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در شهرستان نهاوند ۵ هزار و ۲۰۰ خانوار به تعداد ۹ هزار و ۹۸۶ نفر تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) نهاوند هستند.
وی بابیان اینکه طبق آخرین آمار موجود جمعیت نهاوند ۱۹۶ هزار و ۸۶۰ نفر است، افزود: آمار افراد تحت پوشش نسبت به جمعیت شهرستان ازنظر خانوار ۱۰ درصد و از نظر نفرات ۶ درصد کل جمعیت نهاوند را شامل می‌شود.
وی بابیان اینکه وام‌های پرداختی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سرفصل‌هایی چون قالی‌بافی، منبت‌کاری، خیاطی و غیره پرداخت می‌شود، گفت: واحد خودکفایی و توانمندسازی حرفه‌ای با ایجاد اشتغال ۸ هزار و ۶۳۴ در طرحها همراه بوده که مبالغ آن‌ها پرداخت‌شده است.
کاویانی گفت: در سال گذشته تعداد ۳۹۰ فقره وام و تسهیلات به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان به مددجویان اعطاشده است.
وی افزود: در این راستا با توجه به سرفصل‌های موجود یک هزار و ۹۵۶ مورد آموزش به‌منظور بهره‌وری حداکثری از وام‌های اعطایی در اختیار مددجویان قرارگرفته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند عنوان کرد: طی سال گذشته بیش از ۸ هزار و ۱۱۱ مورد نظارت بر طرح‌های اجرایی مددجویان صورت گرفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=590114
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد