۷ سال پیش

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی اردستان
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب وام خوداشتغالی به ۱۱۴ مددجوی بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا، محمدعلی مطلب زاده روز سه شنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته بهزیستی، اظهارکرد: طرح های اشتغالزایی مددجویان بهزیستی این شهرستان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری، شیرینی پزی و عینک سازی اجرا و در هفته بهزیستی به بهره برداری می رسد.
وی میزان وام پرداختی به هر کدام از این طرحها را ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان در قالب تبصره ج ماده ۱۶ که ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است، پرداخت شد.
مطلب زاده تعداد مددجویان بهزیستی اردستان را یک هزار و ۷۰۰ تن عنوان کرد و افزود: به ۳۱۳ خانوار تحت پوشش، ماهانه افزون بر ۲۰۰ میلیون ریال مستمری پرداخت می شود.
رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: تعداد ۵۴ دانش آموز، ۲۲ دانشجو،۲۰ خانواده دارای فرزند دو قلو و بالاتر ، ۳۴ زن سرپرست خانوار و ۵۷ نفر بیمه شده روستایی و عشائر تحت حمایت این اداره هستند.
وی تعداد معلولان شهرستان را یکهزار و ۳۵ نفر ذکر کرد و افزود: ۲۹۵ نفر از این تعداد مستمری بگیرند که ماهیانه ۱۶۰ میلیون ریال به آن ها پرداخت می شود.
مطلب زاده گفت: مرکز نگهداری معلولان شهید مدرس با ۱۵ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال و مرکز توانبخشی کوثر کچومثقال با ۹ پسر زیر ۱۴ سال و مرکز سالمندان زواره با ۲۲ نفر سالمند تحت پوشش این اداره بهزیستی شهرستان اردستان هستند.
وی میزان مشارکت مردمی به بهزیستی اردستان در سال جاری را نیز ۵۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی عنوان کرد.
۲۲ تا ۲۸ تیر به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.
شهرستان اردستان در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان واقع شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=631789
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد