۷ سال پیش

پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی در بهشهر
اطلاعات بیشتر

 

 در ۳سال گذشته برای ۱هزار و ۵۴۷نفر از طریق مراکز کاریابی اشتغال ایجاد شد و در سال ۹۳مجتمع ورزشی شهدای بهشهر به مساحت ۱۵۰۰مترمربع به بهره برداری رسید.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


رییس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر در حاشیه نمایشگاه  دستاوردهای دولت تدبیر و امید در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در ۳سال گذشته برای ۱هزار و ۵۴۷نفر از طریق مراکز کاریابی اشتغال ایجاد شد و در سال ۹۳مجتمع ورزشی شهدای بهشهر به مساحت ۱۵۰۰مترمربع به بهره برداری رسید.
نبی اله صفری از ۶۷۸ تعاونی ثبت شده در شهرستان بهشهر خبرداد و گفت:از این تعداد ۲۲۰تعاونی فعال،۹۷ تعاونی غیرفعال و مابقی در دست اقدام هستند و تعاونی سهام عدالت با حدود ۱۳۰هزار عضو بزرگترین تعاونی شهرستان بهشهر است.
وی ادامه داد:اداره کار که دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نیز هست با  همکاری ادارات و نهادهایی همچون کمیته امداد،بهزیستی،فنی و حرفه ای،صنعت و معدن،فرهنگ و ارشاد،صندوق کارآفرینی امید و جهاد کشاورزی توانست از سال ۹۲تا سال ۹۴مبلغ ۱۹ میلیارد تومان بابت خود اشتغالی به ۱۶۴۸ نفر و مبلغ ا میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان بابت مشاغل خانگی به ۶۵۱ نفر  تسهیلات وام  با بهره  ۴درصدپرداخت شد.
رییس  اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی گفت:۹۲واحد در شهرک صنعتی بهشهر و سفیدچاه مجوز فعالیت دارند که ۴۳۸نفر در۵۴واحد فعال مشغول به کار هستند البته باید گفت شرکت هایی که یکسال فعالیت تولیدی نداشتند،واحد غیرفعال محسوب می شوند.
صفری به فعالیت۳۴واحد تولیدی خارج از شهرک اشاره کرد و افزود:۱هزار و ۲۹۶نفر در این واحدها و ۱هزار و ۱۰۰نفر در ۳۲واحد تولیدی و خدماتی بندر امیرآباد اشتغال دارند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661974
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد