۷ سال پیش

پرداخت بیمه بیکاری به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در سطح استان اردبیل
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل از پرداخت بیمه بیکاری به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در سطح استان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش خرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین منوری عصر امروز در آستانه روز کارگر در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در چرخه تولید کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگر هستند اما در سال‌های اخیر مشکلاتی در این حوزه وجود داشته و نبود تعامل مناسب بین این دو شاخصه بهره‌وری و تولید سبب شکایات کارگران از کارفرمایان شده است.
وی با اشاره به ثبت 5 هزار شکایت از کارفرمایان توسط کارگران استان در سال گذشته بیان کرد: پرداخت نشدن مطالبات، تمدید نشدن قرارداد و قراردادهای موقت از جمله مواردی بوده که کارگران در این موارد شکایات خود را از کارفرمایان ارائه کرده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تحریم، نوسان در نرخ ارز، واردات بی‌رویه کالا و در نتیجه ناتوانی در فروش محصولات تولیدی توسط کارفرمایان و بهره بانکی باالا را از جمله عوامل به وجودآورنده این مشکلات برشمرد و گفت: برای رفع این مشکلات باید از سوی متولیان امر تعامل همه‌جانبه‌ای انجام شود.
منوری تصریح کرد: قراردادهای سفید تاریخ، سفید مبلغ، سفید امضا، رعایت نشدن قوانین در تنظیم قراردادها، بیمه کارگری و دریافت رسید از کارگران بدون پرداخت حقوق و مطالبات آنها از جمله مواردی بوده که زمینه‌ساز مشکلات در جامعه کارگری می‌شود که برای جلوگیری از بروز این مشکلا ت ضروری است تا در زمینه پرداخت دستمزدها سخت‌گیری لازم اعمال شود.
ویی از پرداخت بیمه بیکاری به بیش از یک هزار و 500 نفر در سطح استان اردبیل در سال گذشته خبر داد و افزود: 6 هزار و 500 مورد بازرسی نیز در سال گذشته از واحدهای مختلف صنعتی، تولیدی و خدماتی در سطح استان اردبیل انجام شده و با متخلفان برخوردهای لازم انجام شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585046
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد