۷ سال پیش

پرداخت بیمه بیکاری گیلان بیشتر از میانگین کشور است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری گیلان ۴ درصد است و به این ترتیب این استان ۱ درصد از سهم نسبتی بیشتری نسبت به میانگین کشوری برخوردار است.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


جمیل حق‌پرست در گفت‌وگو باخبرنگار ایسنا،منطقه گیلان گفت: تامین اجتماعی استان گیلان دارای ۲۷ شعبه اصلی است و همچنین داری ۸ شعبه اقماری و تعداد ۵ کارگزاری است.
وی ادامه داد:  از ۲۷ شعبه اصلی تامین اجتماعی استان گیلان ۲ شعبه دارای تیپ یک ممتاز و ۱ شعبه تیپ یک ،۲ شعبه تیپ دو،۱۰ شعبه تیپ سه،۸ شعبه تیپ چهار،۴ شعبه تیپ پنج است.
حق پرست افزود: استان گیلان تقریبا ۳ درصد جمعیت کشور را دارا است که نسبت سه درصدی بیمه شدگان اصلی به مجموع کشوری بیانگر توزیع یکسان و نسبت منطقی این شاخص اساسی در استان است ولی نسبت چهارو نیم درصدی تعداد مستمری بگیران یکی از بارزترین نمادهای سالمندی و تمایل گروههای مختلف به استفاده از شرایط بازنشستگی و در نتیجه بالا رفتن میزان پرداختها ی تعهداتی بلند مدت و فاصله گرفتن هزینه‌ها به نسبت منابع است.
وی خاطرنشان کرد:از سوی دیگر تعداد بالای مستمری بگیران موجب قرار رفتن استان در پایین‌ترین میزان پشتیبانی کشور با نسبت ۳ و هشت دهم است که بهمنزله هشدار جدی در نظام‌های بیمه‌ای تلقی می‌شود.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اضافه کرد:در بخش مستمری بگیران در حالیکه ۴ و نیم درصد جمعیت کشور را در بر دارد ۴هزینه‌های بلند مدت را به خود اختصاص داده است که نشانه قرار گرفتن بخش قابل توجهی از این گروه در سطح حداقل بگیران و همچنین استقبال از بازنشستگی‌های خاص با دریافتیهای اندک و در گام بعدی پرداخت حق بیمه‌های پایین در زمان بیمه پردازی و فرار‌های بیمه‌ای است.
وی با اشاره حد متوسط  سهم ۳ درصدی بیمه بیکاری کل کشور گفت:تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری گیلان ۴ درصد است و به این ترتیب این استان ۱ درصد از سهم نسبتی بیشتری نسبت به میانگین کشوری برخوردار است.
حق پرست متذکرشد:مجموع حق بیمه دریافتی در استان گیلان در طی سال ۹۴ تنها ۵۳ در صد هزینه‌های تعهداتی تامین اجتماعی را پوشش داده است و متوسط پرداختی ماهیانه به هر نفر مستمری بگیر در سال ۹۴ در استان گیلان ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال بوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655631
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد