۷ سال پیش

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ‌طرح‌‌ توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در لرستان
اطلاعات بیشتر

 

معاون بهزیستی استان لرستان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد چهار درصد را یکی از طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار دانست و گفت: هرسال ۱۰ درصد از زنان زیرپوشش بهزیستی از چرخه حمایت خارج می‌شوند.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فاطمه زهرا توکلی عصر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در سطح استان لرستان حدود 30 هزار نفر زیرپوشش بهزیستی هستند اظهار داشت: هم‌اکنون 48 هزار مراجعه‌کننده پشت نوبتی به کمیسیون‌های بهزیستی معرفی‌شده که از این تعداد 11 هزار نفر شرایط دریافت مستمری را داشتند.
وی با اشاره به اینکه دو هزار و 565 زن سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی استان است افزود: اکنون دو هزار و 270 زن سرپرست خانوار پشت نوبت هستند که به دلیل‌های مختلفی نتواسته‌ایم به آن‌ها مستمری پرداخت کنیم اما خدمات غیرمستمری به آن‌ها پرداخت می‌شود.
معاون توان‌بخشی بهزیستی استان لرستان عنوان کرد: حوزه توان‌بخشی استان برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار طرح‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده تا ظرف دو سال این زنان از چرخه حمایت خارج شوند.
وی پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد چهار درصد را یکی از طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار دانست و گفت: هرسال 10 درصد از زنان زیرپوشش بهزیستی از چرخه حمایت خارج می‌شوند.
توکلی با بیان اینکه بخشی از مشکلات روحی و روانی ناشی از محدودیت در مشارکت‌های اجتماعی است اظهار داشت: برای مشارکت مردم در فعالیت‌های اجتماعی آموزش مهارت‌های زندگی  را در سطح شهر و روستا اجرا کردیم.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته در همه مراکز روزانه بهزیستی هنر درمانی فعال شد افزود: هنر درمانی برای دو هزار معلول در 60 مرکز توان‌بخشی اجرا شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585865
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد