۷ سال پیش

پرداخت تسهیلات به روستائیان برای ایجاد شغل

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: تسهیلات با کارمزد ۳ درصد به روستائیان برای ایجاد شغل پرداخت می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالفضل رضوی شامگاه سه شنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از مظلوم ترین دولت های جمهوری اسلامی است و رفتار خدمتگزارانه با همه اقشار جامعه به ویژه روستائیان و عشایر دارد.
وی ادامه داد: دولت یازدهم توجه بسیاری زیادی به عشایر و روستائیان دارد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ادامه داد: اولین نمایشگاه دستاوردهای روستائیان و عشایر در تهران برگزار شد که در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.
وی گفت: در سال جاری با پیگیری های بسیار تصویب شد که وزارت نیرو روستاهای بالای ۱۰خانوار را در کشور برق رسانی کند.
وی ادامه داد: در پروژه های اقتصاد مقاومتی، پروژه هایی که در مسیر ارتقاء تولید و اشتغال پایدار روستایی و عشایری باشند، اجرا می شوند.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بیان کرد:تسهیلات با کارمزد ۳ درصد به روستائیان برای ایجاد شغل پرداخت می شود.
وی یادآور شد: ۷۰درصد مردم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی روستائیان و عشایر هستند که باید به این اقشار جامعه نگاه ویژه ای شود.
معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه اظهار داشت:  در سال جاری ۹۹کلنگ زنی با اعتباری بالغ بریک هزار و ۵۷۶میلیارد تومان در استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.
گودرز امیری عنوان کرد: در سه سال گذشته ۱۵۹کیلومتر خط لوله فاضلاب در این استان اجرا شده است.
وی یادآور شد: در حوزه راه سازی، بزرگراه های استان در گذشته ۱۱۰کیلومتر بوده است که در دولت یازدهم ۱۴۰کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است و ۶۰کیلومتر نیز در دست اجرا است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: در دولت یازدهم ۷۵۰کیلومتر روکش آسفالت در این استان انجام شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661239
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد