۷ سال پیش

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان بوشهر

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

۸۲ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در استان بوشهر پرداخت شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


معاون اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: از ۷۶ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی استان بوشهر ۸۲ درصد آنها به متقاضیان پرداخت شده است.

سیامک وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: نرخ بیکاری در فصل پاییز سال قبل با افزایش 2 درصدی به 11.3 درصد رسید.

وی افزود: رکود شدید بازار مسکن و انبوه سازی واحدهای مسکونی و تمرکز فعالیت در یکی از فازهای پارس جنوبی از عوامل افزایش نرخ بیکاری در استان بوشهر است.

معاون اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به طرح‌های مشاغل خانگی در سال قبل بیان کرد: سال قبل 76 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری برای مشاغل خانگی ابلاغ که 82 درصد آن به متقاضیان پرداخت شد.

وطن‌خواه با بیان اینکه استان بوشهر در جذب تسهیلات مشاغل خانگی در کشور رتبه نخست کسب کرد گفت: در مجموع استان بوشهر سال قبل در بخش‌های ایجاد اشتغال در کشور رتبه دوم کسب کرد.

وی از فراهم شدن اشتغال 10 هزار 200 نفر در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: 4 هزار نفر از طریق مراکز کاریابی،  ثبت اشتغال 5 هزار نفر در سامانه رصد و یک‌هزار و 200 نفر از طریق طرح‌های مشاغل خانگی زمینه اشتغال آنها فراهم شد که در مجموع سال قبل  10 هزار و200 نفر در استان بوشهر مشغول بکار شدند.

معاون اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر  از شناسایی مشاغل عمومی در روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت: امسال با شناساسی ظرفیت‌های مشاغل عمومی روستایی زمینه اشتغال روستائیان بر اساس قابلیت‌های مناطق روستایی فراهم می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=573279
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد