۷ سال پیش

پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران از ارائه تسهیلات کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


قباد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران اظهار داشت: در سال گذشته تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران پرداخت شد.
وی افزود: در سال گذشته تعداد ۴۸۲ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغال به مبلغ بیش از پنج میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران و نیازمندان موردی پرداخت شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران، هدف از زیرپوشش قرار دادن اقشار ضعیف جامعه را توانمندسازی این افراد خواند و افزود: هدف ما از زیرپوشش قرار دادن قشر ضعیف جامعه فقط پرداخت مبلغی به‌عنوان حق ماهانه نیست، بلکه ما می‌خواهیم با برگزاری آموزش‌های لازم و برداشتن موانع و مشکلات آنان، فرد زیرپوشش را مستقل کنیم تا بتوانند به خوبی چرخه زندگی خود را بچرخاند.
قربانی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این نهاد گفت: یکی از اهدافی که کمیته امداد به دنبال آن بوده، بخش فرهنگی است که در این بخش، نهایت همکاری را با آموزش‌ و پرورش داشته‌ایم، ضمن اینکه در بخش فرهنگی ۳۰۷ دانش‌آموز و ۲۷۹ دانشجو زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) گچساران هستند.
وی تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ ۳۲ میلیارد ریال در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفایی به ۲۴۶ نفر و همچنین بیش از ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به ۴۸۲ مورد انجام شد.
قربانی خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد ۲ هزار و۴۱۲ خانوار در قالب ۴ هزار و۶۷۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران قرار دارند که از این تعداد یک هزار و ۵۳۶ نفر زنان سرپرست خانواده هستند.
مدیر کمیته امام خمینی(ره) گچساران عنوان کرد: ۲۳۱ یتیم زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند که از سوی ۶۵۸ حامی حمایت می شوند.
قربانی با اشاره به اینکه خدمات متنوعی در زمینه‌های مختلف به این افراد ارائه می‌شود، تصریح کرد: این نهاد خدمات فرهنگی و آموزشی، تامین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، خدمات بهداشتی، بیمه‌ای و درمانی، خدمات عمرانی و مسکن، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و خودکفایی و کارگشایی به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش خود ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=628728
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد