۷ سال پیش

پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد استان فارس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در نخستین سفر شهرستانی خود به شهرستان استهبان سفر و در منزل شهید امدادگر و تعدادی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان حضور یافت و پای درد و دل مددجویان نشست.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


محمدبذرافشان امروز در حاشیه این سفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در استهبان اظهار داشت: در این سفر که به همراه تعدادی از مسئولان ستادی کمیته امداد فارس انجام شد در گام نخست آغاز خدمت در کمیته امداد این استان، با خانواده شهیدجواد راکعی از شهدای کمیته امداد استان فارس که در سن جوانی به شهادت نائل شده دیدار و گفت‌وگو شد.
وی افزود: در این دیدار که به مناسبت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا انجام شد از فضای معنوی خانواده شهید کسب فیض شد و پای درد و دل‌های مادر این شهید معظم قرار گرفته و با این شهید معظم و 15 هزار شهید سرافراز استان فارس تجدید میثاق شد.
بذرافشان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در بحث مددجویی سرکشی از خانواده‌های مددجویان و آشنایی با مشکلات آنان از نزدیک است گفت: در سفر به استهبان با چند خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در شهر استهبان و روستای سهل‌آباد دهستان خیر ملاقات و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتیم.
وی بیان کرد: همچنین در سفر به شهرستان استهبان با فرماندار و امام جمعه بخش رونیز این شهرستان دیدار و در جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان نیز حضور یافته و عملکرد این نهاد در شهرستان استهبان نیز مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس تصریح کرد: حفظ کرامت انسانی و عزت افراد تحت حمایت موضوع مهمی است که در کمیته امداد بیش از پیش مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد.
بذرافشان با اشاره به اینکه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت و محرومان که از ولی نعمتان انقلاب هستند یک وظیفه است بیان کرد: در این راستا عزت نفس، توانمندی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مددجویان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی به برنامه‌های پیش روی کمیته امداد استان فارس در سال 95 اشاره و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های مهم پیشرو در بخش مددجویی، توانمندسازی اعتقادی و اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش، خوکفایی و توانمند سازی اقتصادی به صورت کیفی و با خروجی مثبت است.
مدیرکل کمیته امداد همچنین از تخصیص تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش تا سقف 30 میلیون تومان در استان فارس  خبرداد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سال آینده تسهیلات اشتغالزایی بر اساس ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها و نیازسنجی پرداخت می‌شود.
بذرافشان بیان کرد: باید در زمینه اشتغالزایی مددجویان به دنبال راهکارهایی کارشناسانه برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجو و خودکفایی وی بود.
به گزارش تسنیم، در سفر مدیرکل کمیته امداد استان فارس به شهرستان استهبان که بازیار رئیس و سیدی قائم مقام کمیته امداد شهرستان وی را همراهی می‌کردند لوح تقدیر و سفرزیارتی مشهد مقدس به خانواده شهیدراکعی اهدا شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586689
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد