۷ سال پیش

پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان تأمین اجتماعی در مرداد
اطلاعات بیشتر

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از حذف دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان این سازمان تا مرداد امسال خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان تأمین اجتماعی در مرداد پرداخت می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش «نسیم آنلاین»، سیدتقی نوربخش در حاشیه همایش بررسی کارنامه تأمین اجتماعی در دولت تدبیر و امید و رونمایی از طرح جدید دفترچه‌های درمانی با بیان اینکه حذف دفترچه‌های درمانی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان یزد به صورت آزمایشی از سه ماه پیش اجرا شده است آن را بسیار موفقیت‌آمیز توصیف کرد و افزود: تلاش می‌شود این طرح در سایر مراکز درمانی و بیمارستان‌های طرف قرارداد نیز اجرایی شود.
وی به فرار سیدن هفته تامین اجتماعی که از 19 تیر آغاز شده و تا بیست و پنجم ادامه دارد اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت 40 طرح درمانی و بیمه ای در مناطق مرزی کشور و دورافتاده از جمله آبادان، پلدختر، نورآباد و... به ارزش 300 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
نوربخش خاطرنشان کرد: مابه‌التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان تأمین اجتماعی در مرداد پرداخت می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=630920
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد