۷ سال پیش

پرداخت معوقات فرهنگیان در ردیف بودجه آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات فرهنگیان در قالب ردیفی جداگانه در بودجه امسال و همچنین تصمیم‌‌گیری نهایی برای ایجاد زبان‌های مختلف در مدارس خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح 16 مرکز رفاهی در 13 استان ضمن تشکر از همکاری‌های معاونت توسعه و مدیریت و سایر کارکنان آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: بحث منزلت معلم چیزی نیست که فقط با شعار بتوان آن را بیان کرد بلکه باید تلاش کنیم منزلت معلم تقویت شود و بر این اساس اکنون 16 مرکز  در 13 استان افتتاح شد.

وی ادامه داد: این اقدام گامی کوچک برای تقویت منزلت معلم است و امیدواریم آموزش و پرورش در راستای تأمین رفاه فرهنگیان گام‌های بیشتری را اجرایی کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای اسکان و درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و همچنین اسکان فرهنگیان برای مسافرت‌های مختلف برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این زمینه هم به توسعه امکانات نگاه ویژ‌ه‌ای داریم.

فانی در خصوص پرداخت معوقات فرهنگیان اظهار کرد: امسال در بودجه آموزش و پرورش ردیفی جداگانه برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان در نظر  گرفته شده و این بودجه از قسمت بودجه عمومی کاملا جداست.

فانی با بیان اینکه امیدواریم بخشی از معوقات را به این روش پرداخت کنیم گفت: معوقات زیادی نظیر هدیه ازدواج، پاداش پایان خدمت و ... وجود دارد و با اولویت‌بندی طبق اعتبارات تخصیص یافته به آموزش و پرورش سعی در پرداخت آن داریم.

وی با اشاره به بحث زبان انگلیسی در مدارس بیان کرد: در هفته جاری جلسه‌ای با عنوان توجه به درس زبان انگلیسی برگزار می‌شود و در نهایت گزارشی ارائه  و به شورای عالی آموزش و پرورش فرستاده می‌شود تا تصمیمات لازم برای سال تحصیلی آینده گرفته شود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص آموزش سایر زبان‌ها به مدارس گفت: در این خصوص هم برای هر زبان کمیته‌های مختلفی تشکیل شده تا تصمیم قطعی اتخاذ شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596773
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد