۷ سال پیش

پرداخت معوقات فرهنگیان در هفته معلم

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش خواست در آستانه هفته بزرگداشت معلم نسبت به پرداخت معوقات فرهنگیان اقدام عاجل صورت گیرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، حسین گروسی در تذکری در جلسه علنی بعد ازظهر امروز( دوشنبه) اظهار کرد: ۱۴ نفر از معلمان و فرهنگیان سخت کوش شهریار، ملارد و قدس مبالغ حق التدریس و اضافه کارشان را دریافت نکردند و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مربیان پیش دبستانی که شش ماه پیش جذب شدند نیز فقط یک ماه حقوق گرفتند. آیا معلمین عزیز نیاز به خرید شب عید نداشتند یا اقساط و بدهی بانکی نداشتند؟
وی افزود:‌در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم از وزیر آموزش و پرورش می خواهم دستور اقدام عاجل در مورد پرداخت معوقات فرهنگیان را صادر کنند و جهت حفظ کرامت و منزلت این عزیزان این موضوع را از رسانه ملی و مطبوعات اعلام نکنند.
این نماینده مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد نیز گفت: در تمام دنیا هنگام رکود اقتصادی به منظور رونق اقتصاد، مالیات کاهش می‌یابد اما در استان تهران و در شهریار، قدس و ملارد مالیات مودیان تا ۶۰۰ درصد افزایش یافته درحالیکه باید به جای فشار به کسبه، اصناف و تولید کنندگان ، پایه مالیاتی افزایش یابد و قاچاق چیان و کسانی که فرار مالیاتی می‌کنند شناسایی شوند
گروسی در پایان با اشاره به وعده وزیر راه برای تکمیل پل ورودی شهرستان قدس در بهمن ماه سال گذشته خاطر نشان کرد: علیرغم تاکید رئیس جمهور بهره برداری از این پل هنوز آغاز نشده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586827
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد