۷ سال پیش

پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد نهاوند
اطلاعات بیشتر

۳۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال وام خوداشتغالی به مددجویان نهاوند پرداخت شد

جهت مشاهده اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک کنید


رئیس کمیته امداد نهاوند، گفت : در سال ۹۴ مبلغ ۳۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان نهاوند پرداخت شده است .‌
علی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: از این میزان وام پرداخت شده، 13 میلیارد و 140 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و مبلغ 22 میلیارد و 820 میلیون ریال از منابع بانکی به مدد جویان پرداخت شده است .
وی تاکید کرد: از آغاز اجرای طرح خودکفایی و اشتغال در کمیته امداد تاکنون تعداد 8 هزار و 634 فقره  وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد ‌نهاوند پرداخت شده و همچنین در سال 94 تعداد 390 فقره وام خودکفایی به مددجویان زیرپوشش ‌پرداخت شده که از این تعداد وام خودکفایی تعداد  203 فقره وام از منابع کمک‌های مردمی و تعداد 187 فقره وام از منابع بانکی به مددجویان پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: این وام‌ها در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، خرید خودرو ، صنایع دستی و غیره پرداخت شده و مددجویانی که وام خوداشتغالی دریافت کرده‌اند در قالب فعالیت‌هایشان تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به صورت کوتاه‌مدت و بلند‌مدت قرار گرفته‌اند‌.
کاویانی افزود: طرح‌هایی که توسط وام‌های خوداشتغالی  ایجاد شده هر 15 روز یک بار توسط کارشناسان کمیته امداد تحت نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند که در همین راستا در سال 94 تعداد نظارت فنی بر طرح‌های خوکفایی نه هزار و 575 مورد بوده است.
وی در ادامه افراد زیرپوشش این نهاد را 5 هزار و 204 خانوار عنوان کرد و گفت: در شهرستان نهاوند 5 هزار و 204 خانوار به تعداد 9 هزار و 986 نفر زیرپوشش کمیته امداد قرار  گرفته‌اند و همچنین مددجویان زیرپوشش طرح شهید رجایی شهرستان نهاوند نیز یک هزار و 365 خانوار به تعداد دو هزار و 713 نفر می باشند.
رئیس کمیته امداد نهاوند تاکید کرد: 10 درصد خانوارهای شهرستان نهاوند زیرپوشش کمیته امداد هستند و از نظر تعداد نفرات 6 درصد جمعیت شهرستان نهاوند زیرپوشش این نهاد قرار گرفته‌اند‌.
کاویانی در ادامه به واحد درمان کمیته امداد شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: تعدا مددجویان بیمه شده شهری 2 هزار و 450 نفر، کودکان سوء تغذیه زیرپوشش 190 نفر، تعداد مراکز طرف قرارداد 19 مورد، بیمه شده تأمین اجتماعی هزار و 115 نفر و مستمری بگیر تأمین اجتماعی 102 خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
وی به فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: در قالب فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد شهرستان نهاوند در بحث مسکن و ساختمان فعالیت‌های متعددی از جمله کمک به خرید مسکن، احداث مسکن ، نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان ، احداث سرویس های بهداشتی و غیره با اعتباری در حدود 6 میلیارد ریال انجام شده است.
کاویانی با اشاره به اینکه در سال 94 توسط مددجویان کمیته امداد نهاوند 550 متر فرش بافته شده است عنوان کرد: در سال 94 توسط مددجویان کمیته امداد شهرستان 550 متر مربع فرش به ارزش 4 میلیارد و 256 میلیون ریال بافته شده و  در سال 94 سه آموزشگاه فعال قالی بافی در شهرستان به 135 نفر مددجو آموزش قالیبافی دادند.
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: در حال حاضر تعداد یک هزار و 20 نفر از دانش‌آموزان و تعداد 196 نفر از دانشجویان ‌نهاوند زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند و در سال 94 نیز تعداد 2 هزار و 804 نفر از مددجویان شهرستان از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند‌.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=599041
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد