۷ سال پیش

پرداخت وام کم بهره برای اشتغال زایی در مناطق محروم
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

رئیس بنیادمستضعفان از اختصاص تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال زایی در مناطق محروم خبر داد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛  به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان محمد سعیدی کیا گفت:با تفاهم انجام شده با استانداری ها و اختصاص یارانه ، وام با بهره 12درصد به طرح های محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مناطق محروم کشور تخصیص داده می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در جمع مردم روستای کال ایمانی افزود: اولویت نخست بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت در منطقه اشتغال زایی است و نخستین بار تفاهم نامه ای چند جانبه با  استانداری ، بانک سینا و بنیاد علوی  امضاء خواهد شد تا زمینه پرداخت تسهیلات با سود کم به متقاضیان از سوی بنیاد مستضعفان و استانداری فراهم شود.
وی گفت : افرادی که توانایی دارند ؛ طرح خود را به عنوان طرح محرومیت زدایی و اشتغال زایی به استانداری اعلام کنند و استانداری نیز در این تفاهمنامه موظف است  که بعد از تصویب، طرح را به بانک سینا معرفی کند تا کارشناسی ها انجام گیرد و بعد از بررسی  در صورت تایید  در چارچوب حمایت از سازمان های کوچک و پربازده تسهیلات پرداخت شود .
وی در خصوص یارانه این تسهیلات به متقاضیان گفت: 5درصد یارانه تسهیلات را بنیاد علوی و 5درصد یارانه را استانداری تقبل خواهد کرد و لذا بهره این تسهیلات برای وام گیرنده 12درصد خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان با حضور رئیس این بنیاد  500 فقره سند املاک مسکونی بنیاد علوی به اقشار کم درآمد این منطقه اهدا شد.
وی افزود: تا پایان امسال نیز هزار و 500 سند دیگر نیز به مردم شهرستان رازو جرگلان و مانه و سملقان اهدا خواهد شد.
محمد سعیدی کیا با اشاره به اینکه پارسال در کل کشور 22 هزار سند واگذار شده که هدف گذاری آن برای کل کشور 24 هزار خواهد بود تصریح کرد: نخستین بار امسال  اسناد کشاورزی را نیز واگذار خواهیم کرد.
شهرستان 110 هزار نفری مانه وسملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع است که شهرک کالیمانی با 9 روستا از محرومترین روستاهای شهرستان مانه وسملقان در بخش مانه با جمعیتی بیش از 2 هزارو 500 نفر است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587555
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد