۷ سال پیش

پرداخت ٧٣٠ میلیارد تسهیلات به واحدهاى تولیدى و صنعتى آذربایجان‌شرقى
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور اقتصادى استاندار آذربایجان‌شرقى از پرداخت ٧٣٠ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک‌ها به واحدهاى تولیدى و صنعتى متقاضى دریافت تسهیلات تا به امروز خبر داد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقى، على نواداد در جلسه شوراى عالى بانک‌هاى استان با اشاره به برگزارى مستمر جلسات کارگروه توسعه اشتغال و رفع موانع تولید استان در دل واحدهاى تولیدى و صنعتى اظهار کرد: تا کنون ٣٢٠٧ واحد تولیدى و صنعتى از استان در سایت بهین یاب براى دریافت تسهیلات، ثبت نام کرده‌اند.
وى افزود: ١٢۵٧ مورد از این تعداد، مربوط به طرح هاى صنعتى و ١٩۵٠ مورد نیز مربوط به طرح هاى کشاورزى است.
وى ادامه داد: از مجموع تعداد ثبت نام کنندگان، تا ساعت ١۶ دیروز، ٨٢٢ مورد به بانک ها معرفى شده و حدود ٧٣٠ میلیارد ریال پرداخت شده است.
به گفته معاون امور اقتصادى استاندار آذربایجان شرقى،تا کنون ۴۴۵ میلیارد تومان در کارگروه هاى استانى براى اعطاى تسهیلات به واحدهاى تولیدى و صنعتى، تصویب شده است.
نواداد با اشاره به سفر اخیر نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت به تبریز عنوان کرد: آقاى نعمت زاده از رقم پرداختى بانک هاى استان به واحدهاى تولیدى و صنعتى، گله مند بودند.
وى ادامه داد: استان هاى دیگر، پرداختى بیشترى نسبت به استان آذربایجان شرقى داشته‌اند و متاسفانه به دلیل عدم مراجعه برخى واحدها به بانک ها جهت دریافت تسهیلات، رتبه ١٢ کشورى را تا به امروز از نظر میزان پرداختى‌ها کسب کرده ایم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=662133
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد