۷ سال پیش

پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشستگان تا قبل از هفته معلم
اطلاعات بیشتر

 

 وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات ۷ ماهه معلمان حق التدریس و پاداش فرهنگیان بازنشستگان تا قبل از هفته معلم خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


پرداخت معوقات معلمان تا قبل از هفته معلمدکتر فانی در حاشیه افتتاح سالن ورزشی شهید شهسواری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره معوقات ۷ ماهه معلمان حق التدریس و پاداش فرهنگیان بازنشستگان در سال ۹۴  گفت:‌ معوقات معلمان حق التدریس و پاداش برخی از بازنشستگان سال قبل؛ پیش از فرارسیدن هفته معلم پرداخت می‌شود.
وی درباره توزیع شیر در مدارس نیز افزود: پیگیر افزایش دفعات توزیع شیر در مدارس هستیم و امیدواریم توزیع شیر در مدارس ادامه پیدا کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: با پرداخت نشدن ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه شیر، توزیع شیر در مدارس متوقف شده است و به جای ۷۰ نوبت در سال، ۴۰ تا ۵۰ نوبت بیشتر توزیع نشده و این دغدغه وجود دارد که این موضوع مهم و حیاتی برای دانش آموزانی که در حال رشد هستند پایان یافته است.
وی همچنین با اشاره به تامین مجموعه دستگاه های ورزشی برای مدارس گفت: ما ۱۰۵ هزار مدرسه در کشور داریم و اجرای برنامه ها برای تمام مدارس امری زمان بر است اما هم اکنون تامین مجموعه دستگاه های ورزشی توسط سازمان نوسازی مدارس کشور در حال انجام است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584613
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد